Accepterad Neo. | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
66
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199225460737/

Ditt Hex-ID: 11000014b695801

Vad är din discord tagg? Neo.#8158

Vem var det som bannade dig? PACDON

Bild på banmeddelande: FiveM_b2802_GTAProcess 2023-04-14 17-36-52.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror staffen valde banna mig för att det kanske ej var högsta rpn som jag kunde haft i den situationen o det förstår jag med men även att det var stressigt för mig då blev det så snabbt jag kunde då mitt liv stod på spel i repandet och då jag slog ut han för behövde fixa bil åt nån annars skulle jag bli skjuten o då ser jag en som står stilla hoppar in slår ut han lämnar sedan bilen till han som skulle ha den o sprang därifrån så fort jag kunde o då blev jag bannad o denna staffen/medlemsansvarig så blev scenariot kanske inte så bra eller såg bra ut från hans vinkel av allt då han ej visste barkunden av hela allt varför det hände o varför jag gjorde de så snabbt o smidigt för rpa att jag var rädd för o dö o vill göra allt jag kunde för rpa för mitt liv så de skulle se bra ut från grund punkten av allt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var såhär jag sprang förbi rondellen o några kalla in mig o jag gick dit som inget hade hänt men de visste ej jag skulle hända va att en börja rikta på mig o min vän o sa ni ska fixa en bill nu ni har 5 minuter på er o då säger min vän emot o bara nej o vara när han har automat vapen uppe o blir då skjuten till döds o då blev jag rädd ig rpandet då o rpa så som jag skulle o bara okej snälla gör mig ej illa jag springer o fixar en bil nu direkt förlåt jag skyndar o han sa då om du ej kommer tillbaka så går jag på hela din familj o då började jag bli stressad i mitt rp för det hade man blivit ingame och då ser jag en bil längre fram o den står stilla jag hoppar in slår ut han för o få den så snabbt som möjligt o lämnar bilen o sedan tar mig vid fots där ifrån så snabbt jag kunde o den som satt i bilen då jag tror det va pacdon när jag sprang så va det då jag blev bannad i 10 dar o där tog de slut han svarar ej i pm inget så ja sprang o sedan blev jag bannad det var allt som hände

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej inte riktigt asså förstår hans perspektiv av synen han fick på allt men 10 dagar tycker jag är lite mycket till och med en ban på detta men förstår han visste ej om barkunden eller varför det hände så ser skumt ut från hans sida av scenariot o då väljer han att banna som jag då förstod för han ej visste va som hänt eller något för han synvinkel va nån hoppar in i bilen slår ut han o tar den men för min del så va jag tvungen o hade ej val det va de eller att dö så ville visa upp rp men blev fel från hans vinkel av detta o tror han kommer förstå om han får se riktiga händelsen av allt som hände men svårt o veta nått man ej sätt så tycker den endå är lite felaktig då jag behövda värna om mitt liv o min familjs liv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad innan för powergaming tror jag o tog lärdom genom att valde rpa på alla skador o allt som händer o så det ser bra ut för andra i rpn så jag valde o bidra med bra rp genom att rpa på alla skador som inträffade i mitt rapande till 100% o inte bara rpa halvt o bah säga aj aj utan utveckla det o rpa på ett bättre o mer verkligt sätt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag kunnat gjort annorlunda är o hoppat in sagt till han jag måste ha denna bilen jag ber dig kommer dö annars o en kille kommer komma efter hela min familj o kanske försökt rpa så men då jag ej hade mycket tid kvar så behövda jag skynda va jag kunde o göra det snabbt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig av min ban på lite sätt o vis att kanske försökt prata med pacdon/bil ägaren då som jag slog ut o förklarat men va stressad o behövde skynda för värna som sagt om mitt o näras liv men kan förstå att han ej fatta va som hände då om man ej har sätt hela bilden av allt blir de svårt att veta allt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Tillbaka