Accepterad Neo. | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
66
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199225460737/

Ditt Hex-ID: 11000014b695801

Vad är din discord tagg? Neo.#8158

Vem var det som bannade dig? viktor

Bild på banmeddelande: image (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jo tror dem valde o banna mig då jag gjorde ett stressigt sceanrio genom att jag kidnappa han direkt nä jag kunde väntat ut o gjort det mycket mer utvecklat o tog han utanför en gkläd butik o va en ambulans kille i närheten som kudne ringt polis o tror de va därför för de va öppet o inte så bra ställe o göra de jag gjorde där

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände va att jag åkte med mina vänner i gs sen kom denna bilen fram dem åkte t gs kläd butik vi åker efter min vänner i bilen säger dem har haft otalt med denna person o bråk med han o då tänkte jag försnabbt i kidnappa han utanför butiken o va fel av mig o ångrar detta o kommer ej hända igen men tillbaka t vad som hände o vi tog han till et ställe där vi råna han o sen tog de slut där va ej så bra sceanrio var ej utvecklad rp o kunde utförts mycket bättre

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va jag som gjorde fel o inte vänta till han åkte ifrån kläd butiken i gs o tagit han senare utan stressa ut det o gjorde fel så de va helt rätt av staffsen o banna mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kommer inte ihåg men har blivit bannad för powergaming och sånt men jag har tagit lärdom av dom bannsen. det ska ej upprepas. kommer ej ihåg för vad men har blivit bannad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag kunde gjort annorlunda va att tillexempel vänta tills han körde där ifrån äntat tills vi va på en plats där det inte var nån runt o kring oss o tagit han där hade sätt mycket bättre ut båda för han o för rpn o va fel av mig o göra de jag gjorde o tänkte för snabbt o blev ej bra utvecklat scenario

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja har lärt mig o ej göra den snabba vägen genom allt o utveckla det låta det tar mer tid så man kan ha bättre rp i sceanriona o göra det mycket bättre en va det blev nu tillexempel att väntat tills han drog där ifrån o tagit de sen när inge n va där vi oss då det ej e smart utan för en kläd butik kanske ej va det bästa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka