Nekad Neo. | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
66
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199225460737/

Ditt Hex-ID: 11000014b695801

Vad är din discord tagg? neoninni

Vem var det som bannade dig? siggeed

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-01 175259.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jo varför dem valde o banna mig är för jag sköt för mkt o då förstår jag dem för om jag ska va helt ärlig så fattar jag att de ej ser bra ut för rpn om man inte har social rp alls o bara skjuter o har fattat detta nu o kommer bidra med mycket mer social rp framöver o dem banna mig då för att jag skjöt för mycket o förstår det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vet ej just vilket scenario men sköt väldigt mycket o blev bannad för att spelar bara för o skjuta inkompitent och försåt denna ban att man ej behöverr skjuta som jag gjorde mkt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel och var en korrekt ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kommer inte riktigt ihåg spesefikt men har blivit bannad för powergaming och sånt men jag har tagit lärdom av dom bannsen. det ska ej upprepas.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag hade kunnat göra annurlunda i detta fallet är att jag inte skulle skjutit som jag gjort som jag gjort o haft mer rp i mina scenarion så hade jag ej varit bannad just nu då det ser mycket bättre o realistiskt ut om man inte skjuter hela tiden och kidnappar o utvecklar scenarion o gör dem långa o roliga för båda sidorna av scenariot o ha mer social rp överlag så hade det gått mycket bättre för mig i både rp och hade ej blivit bannad så de jag skulle gjort är att haft mer social rp

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att om man är krim behöver man inte ens ett vapen för o kunna ha rolig o bra rp man behöver ej skjuta en massa utan lärt mig att social rp också är nått man ska ha på en rp server genom att detta hänt nu har jag lärt mig att jag ej ska skjuta så mkt o att jag ska rpa med en social o bra rp på unive o kan va kul också me social rp ist för o skjuta en massa de e onödigt o bara förstör rp har jag lärt mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka