Accepterad Neno632 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Neno632

Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198977648011/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ca4058b

Vad är din discord tagg? Neno0002

Vem var det som bannade dig? Bulten

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vart bannad för jag hade en rpf fil i modsen som hade realistic tracer, gun smoke.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag lirade paintball med min vän medans jag hade tracer på sen 2 min in i matchen vart jag spectatad av bulten då såg han att jag hade tracer så vart jag perma bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej absolut inte han är duktig. Han var aktiv vid 3 tiden på natten och gjorde staff arbete.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. fear rp suntförnuft 2X

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? igenom att tänka efter att de är grovt förbjudet att använda rpf fil med tracer

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de klart.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? nej?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka