Nekad Neno632 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Neno632

Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/621neno/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ca4058b

Vad är din discord tagg? Neno0002

Vem var det som bannade dig? Vet inte då jag blev bannad helt random när jag skulle in och spela med mina kompisar.

Bild på banmeddelande: image (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte då jag blev bannad från ingen stans. Detta hände ej när jag var ingame detta hände när jag försökte gå ingame igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar snackade lite att vi skulle gå ingame på unive och spela jag sa ja det gör vi och hoppar vc sedan så ber jag dem undeffa då jag märker att jag har fått en klakesko ban från ingenstans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja detta är en felaktig ban. Det är felaktig då jag ej vet vad jag har gjort och varför ens dem lägger en klakesko på mig. Antar att jag måste ha gjort något GROFT för att få denna klakesko men vet ej varför jag fick den därför jag valde att göra banöverklagan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Suntförnuft 2x samt Fear RP

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som sagt jag vet inte då jag vet inte ens själv varför jag blev bannad från första början

Har du lärt dig någonting efter din ban? Typ men ändå inte då jag ej vet varför jag blev bannad och om jag skulle ha gjort något fel då skulle jag kunna lära mig efter så jag vet vad för fel jag har gjort. Vill även tillägga att om jag har gjort något fel så förstår jag inte varför jag har mina roller kvar på unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka