Accepterad Nenne | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nenne

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012649612/

Ditt Hex-ID: 11000013eba1a8c

Vad är din discord tagg? Clark oloffson

Vem var det som bannade dig? Jaakoob10

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-26 205237.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde ett grovt regelbrott som var terrodåd och jag helt enkelt inte tänkte mig för alls och jag skrev fula ord och dumma saker som ingen vill att man ska skriva till någon

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid mitt gäng hus och ville göra något och så tog ja min ak47 körde till piren och där eskalera det jätte mycket och de ångrar jag och sen jätte mycket så jag tog upp ak47an och började sjkuta vilket e jätte fel rp och de förstörde andras rp och kul som folk hade och jag visste det var fel men vet inte varför jag gjorde det. och jag skrev i dc massa fula ord som jag ångrar grovt och de menar jag inte allt de ja skreb inget ja skrev menade jag för jag tycker du phillip är en utmärkt ägare och värkligen försöker få servern på top och så får du sånna som jag som förstör och de menar jag inte och jag vet innerst inne att jag aldrig kommer att göra de igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel
jag anser jo att jag gjorde fel är för att jag vet man inte får skjuta på piren och där är 1 regelbrott och att sen jag gör terrodåd och de är också förbjudet så de blir 2 regelbrott. sen skrev ja elaka och svor ord och fula saker i dc som jag absolut inte menar även fast jag är brun vet jag att ja inte får skriva såna grejer men de är ingen ursäkt och jag vet jag gjort fel och kommer aldrig göra om det igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja har blivit bannad förut 2 gånger om ja minns rätt så har jag blivit bannad för ja råka säga n ordet och jag råkade faktiskt säga det och sen att tror min andra bann var för att jag sa kolla molnet eller typ gjorde fel i ett stort senario e det inte ngt av de så kommer jag inte ihåg min andra bann men jag har jo tydligen inte lärt mig efter som ja gjorde detta regelbrott men de jhag har lärt mig skulle vara då att aldrig göra om detta och följa varje regel även liten som stor regel och att inte förstöra för andra och inte skriva elaka saker till andra och respektera varandra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat skita i och göra detta terrodåd överhuvod tagget och att inte skriva så som jag gjorde i discord och att det är totallt förbjudet och att jag skulle skjutit mig i fotan med att inte göra de jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att inte göra om något av detta och jag värkligen förstår att det är grovt regelbrott och jag förstår om inte detta blir godkänt men jag vill bara att ni staff teamet ska veta att jag ber så hemskt mycket om ursäkt för de jag gjorde och att servern är en ev de bästa jag spelat på och jag verkligen saknar att köra rundor i en bil med boysen och snacka med andra i spelet och göra roliga senarion och jag hoppas att jag kommer kunna göra det igen men förstår om jag inte kommer kunna det

men annars önskar jag ett stort lycka till, till dig phillip som ägare och jag hoppas ni kan i alla fall förlåta mig för de jag gjort och hoppas att ni förstår att jag bode är arg och ledsen med mig själv att jag gjort detta och att jag vet bättre än detta

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår helt och hållet och ta tid på att läsa och tänka igenom och ennu en gång förlåt för de jag gjorde jag menar det verkligen förlåt lycka till phillip med serven och hoppas inte fler är lika dumma som jag :) :(

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka