Nekad NeMo99 | Ansökan till Servervakt | Borenstam

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NeMo99

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? melwin ekenberg

Vad heter du på discord? NeMo#0426

Ange ditt födelsedatum 11 Juli 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. min dagliga aktivitet kommer vara som så att jag går i skolan till 15:00 kommer hem klockan 16:00 sätter mig framför datorn och spelar fivem tills runt 23:00 äter mat såklart också men tillbringar nästintill all tid av min fritid på Fivem

Hur länge har du varit medlem på Unive? har varit medlem i ett par timmar men har 300h erfarenhet inom staff arbete på förra servern jag spelade på

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/fdeb17d1aefdcbdcb24db5d2d52ad5cb

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. att lösa små saker som vanligtvis en staff kan göra men servervakter är till för att se till så att RP ser bra ut exempel att revva Dv bilar Kick om de verkligen är nödvändigt, Servervakter har även som uppgift att gå in och agera om de verkligen behövs och de inte finns någon annan högre uppsatt inne på servern

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt eftersom att jag har tidigare erfarenheter av staff arbete. Jag var support, Jag kommer vara aktiv varje dag flera timmar. Jag skulle se till så att folk sköter sig och tagit tag i problemet om nån skulle göra något som förstör rollspelet tillexempel som att RDM någon. Jag vill sysselsätta mig med något och jag tycker de är kul att hjälpa folk så att alla får en så fin upplevelse som möjligt. Jag är även bra på att ta ansvar över saker och ting jag gör alltså de jag bli tillsagd att göra. Jag är alltid öppen för till att hjälpa folk som har problem med rollspelandet eller dylikt. Jag ser även också att de är mycket bilar som behöver DV för att dom står mitt i vägen jag ser problem som jag lätt skulle kunna lösa för att rollspels upplevelsen ska förbättras för alla. Jag vill alltid jobba mig upp till högre ranger jag går verkligen in för att göra mitt jobb så bre jag kan.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att man tillexempel skulle använda sina perms till sin egen eller någon annans fördel även kallat staff abuse. Korruption är att man missbrukar sitt förtroende till egen vinning tillexempel som att ta en muta.

Tack för din ansökan.
Vi kommer tyvärr inte gå vidare med din ansökan!
Vi har ett minimum krav på att du måste vara medlem hos oss i minst en månad för att få chansen till servervakts uppdraget.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka