Nekad Nemo761 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nemo761

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198991765616/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nemo Eriksson

Vad är ditt discord namn? Nemo#2476

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Mashaba Mohammed och är 19 år gammal. Han kommer från Uganda och han kom helt ensam till Sverige för 2 år sedan. Mashaba älskar att köra cross och han är en gammal löpare i hemlandet. Dock så har han tappat ganska mycket av sin löpning när han kom till Sverige. Han är också väldigt kär i en tjej från hemlandet så att det kommer ta ett tag att glömma bort henne så han kommer vara singel ett tag framöver.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill skaffa jobb och bli en bättre person på att rp`a och efter som att man har fler möjligheter att utvecklas när man är medlem så vill jag bli det. Sen vill jag även bli kriminell en dag. Men det mesta är ju att jag vill skaffa ett jobb och att mashaba ska utvecklas som person.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har spelat på unive och provat på och sett massa streamers spela på just denna servern och den ser sjukt välgjord ut och det finns riktigt bra rp på den. Och ni har så bra staffs som bannar folk direkt så fort dom inte följer reglerna.

Hur hittade du Unive? Jag har kollat på streamern COSMO_BT ett tag och sedan han började spela på unive så har jag alltid tyckt att den såg bra ut. Så jag hittade Unive från COSMO_BTs stream

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill utveckla mitt rollspel och få mer inlevelse. Men sen så är jag ny med rp så det är svårt att vara bäst på det direkt men jag försöker. Men mitt mål är att jag ska känna mig som att jag i riktiga världen och inte göra något som jag inte skulle göra i verkligheten.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill ha minst 3 bilar, en som är snabb, en som jag har lagt ner mycket pengar på att den ska bli snygg men är inte så snabb, och en vardags bil. Sen hade jag väldigt gärna gått med i ett gäng och bli gängkriminell. Och sen att Mashaba skaffar många nya vänner och en fru någon dag. Och att hitta ett sätt att få in bra med pengar på.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar inte på någon annan server än unive och kommer förmodligen inte att göra för unive är fantastisk.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka