Nekad Nemo761 | Ban överklagan (kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nemo761

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198991765616/

Ditt Hex-ID: 11000013d7b7070

Vad är din discord tagg? nemo#2476

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Tjuvkopplar polisbil ~Nizze. Återstår: 1 dagar 20 timmar 18 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tjuvkopplade en civil polisbil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade blivit utsläpp från fängelset. Sen ser jag en helt vanlig svart bil stå på parkeringen. Jag kollar någrant runt om mig för att vara 100% säker att ingen ser mig. Sen kollar jag om bilen är upplåst och det var den. Så att jag hoppar in i den och börjar tjuvkoppla den för att jag hade ingen telefon som jag kunde ringa någon med. Fast typ 3 sekunder in så kom jag på att den är typ en almän plats och att jag inte ska tjuvkoppla bilar då. Så jag avbryter tjuvkopplingen och börjar springa där ifrån till närmsta garage istället. Då blir jag bannad och ser att han har skrivit att det var en polisbil jag tjuvkopplade och inte en helt vanlig bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ju inte riktigt en felaktig ban efter som att det troligtvis var en polisbil men jag hade absolut ingen aning om det för att det såg ut som vilken bil som helst. Sen avbröt jag ju tjuvkopplingen vilket betyder att jag aldrig startarde bilen eller något sådant. Så jag visste ju inte om att det var en polis bil så jag skulle ändå säga att det möjligt vis kan bli uppfattat som en felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång var det en felaktig ban efter som att staf skulle banna min kompis isället för att han satt brevid mig i en bil. Och varför hanskulle bli bannad är för att han körde lite orealistiskt men då trodde staf att min id var hans så dom banna mig istället. Den andra gången var när jag råkade köra förbi linjen där man ska stanna på vägen framför en polisbil men sen bakade. för att det inte var meningen att jag skulle köra 2 meter över linjen men jag råkade sen bakade jag och då blev jag bannad för copbait.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade ju absolut ingen aning om att det var en polisbil så jag tror faktiskt inte det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag inte ska tjuvkoppla en bil som har en relativt stor möjlighet att det kan vara en polisbil eller ett känstefordon

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka