Nekad Nemo761 | Ban överklagan (Johanzzon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Nemo761

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198991765616/

Ditt Hex-ID: 11000013d7b7070

Vad är din discord tagg? nemo#2476

Vem var det som bannade dig? Jacob Akerman

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Tjuvkopplar bil på pirren, Sunt förnuft ~Jacob Akerman. Återstår: 2 dagar 23 timmar 59 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tjuvkopplade en bil på piren

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog i kö till garaget på piren och det är en grabb före mig och när han tar ut sin bild försvinner han och då hoppar jag in i hans bil för att flytta på den några meter för att jag sen ska kunna ta ut min bil och då blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det var en felaktigt ban för att han som banna mig trodde att jag skulle köra iväg med den.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 gång blev jag bannad för cop bait men då var det inte ens meningen att få polisens uppmärksamhet utan jag råka köra nån meter över linjen när det var rött när polisen stog brevid mig och sen backade jag och blev bannad. Den andra var en felaktig bann, staffen skulle igentligen banna en annan snubbe som jag satt brevid men dom råka banna mig istället.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade ju kunnat springa till ett annat garage men det tar så lång tid så det är mycket smidigare att bara sätta sig i bilen och flytta den några meter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag aldrig ska tjuvkoppla bilar på offentliga platser igen även fast det behövs.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Men han hade inte parkerat den där han hade presciss tagit ut den sen försvann han och då är den ivägen för mi att ta ut min bil

Tillbaka