Nekad Nemo Erlansson | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nemo Erlansson

Icke Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
26
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten

Vad heter du IRL? Neo

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har ungefär 300 - 400

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på det jobbet för att det är typ inga som jobbar på det jobbet och jag vill få igång det jobbet för att det skulle bli roligare och jag vet ungefär vad brandkåren gör och sånt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag vet hur man ska göra i en sitsion om det är så att det brinner vid marja-lisa då vet jag hur man ska göra isåntfall och jag har erfaranheter att prata med folk och att rädda folk för jag har jobbat som polis, ambulans, sercuritas, autoexpert så jag har väldigt mycket kundskaper.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Nemo Erlansson Kön: Man , född 1990-11-27I skåne, en väldigt skäggig typ, och älskar att ha rastaflätor och att vara blond. Nemo kan stamma ibland och har lite taalfeeel. Nemo är väldigt humoristisk och kan skratta åt nästan allt,. Han hatar att prata om sin familj och kan snabbt byta ämne om det tas upp, det beror att han inte har längre kontakt med sin familj eftersom att dem kastade ut honom när han var 18. Nemo har även sömn problem och sover nästan aldrig, och kan därför va väldigt trög och ibland efterbliven Nemo har precis flyttat till göteborg, därför kan jag redan varna för att han bytar dialekt mellan skånska och göteborska beroende på sitt humör. Han bor i en 1 mitt i centrala göteborg. Han hatar att vara inomhus, och är helst ute med vänner eller jobbar röven av sig. Nemo har jobbat som sjukvårdare och överläkare tidigare i skåne. Han har även jobbat som polis under en längre period där han bland annat jobbat som intedetent och sekre

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne ungefär på vardagar 15:00-22:00
på helger kommer jag kunna vara inne 09:00 - 05:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag skulle forsätta spela på server och om jag inte blir chef så kommer jag nog stanna kvar som sjukvårdare elr ansöka till polismyndigheten.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Jag spelar inte på någon anna server och på dagarna så spelar jag typ bara på servern unive!

Har du läst våra Regler? Jag har läst alla regler.

+rep Riktig bra ansökan :) Seriös person och kommer verkligen passa som chef

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka