Nekad Nemo Erlansson | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nemo Erlansson

Icke Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
26
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rikspolischef

Vad heter du IRL? Neo

Hur gammal är du? Jag är 13 år gammal.

Hur många timmar har du på Fivem? jag har ungefär 260 timmar på FiveM

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på detta jobb för att jag tycker att polis yrket är riktigt roligt och jag tycker inte att cehfen är så riktigt bra på sitt jobb så jag vill gärna ta över honoms plats istället för jag tror att jag kommer fixa det mycket bättre än honom.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit aspirant innan men så missade jag sista utbildningen så att jag blev assiseten men jag tycker att jag har tillräkligt erfaranheter inom yrket och tror att det kommer bli mycket bättre om jag är!.

Berskiv din karaktär? Han heter Nemo Erlansson och är 20 år gammal snart och bor inte hemma längre för att det blev bråk så att hans pappa slängde ut honom. och han bor i skåne län och är väldigt skånsk och han har lite taaall fellll men det gör nog inget och han har inte varit i något gäng han har försökt inte hamla i några gäng bråk och han gillar mycket polis yrket och han jobbar skiten av sig varje dag.!

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag - 15:10 - 22:00

Tisdag - 14:00 - 22:00

Onsdag - 15:10 - 22:00

Torsdag - 14:45 - 22:00

Fredag - 13:45 - 05:00

Lördag - 09:00 - 04:00

Söndag - 09:00 - 22:00

kan vara lite mer aktiv!!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Om jag inte blir rikspolis chef så kommer jag inte bry mig så mycket jag vill bara testa på lite som rikspolischef så svaret på den fråga är Nej!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Jag spelar inte på någon annan server elr något annat spel.!

Har du läst våra Regler? Jag har läst alla REGLER!!

-rep Lite skrivit utveckla mer, det krävs mer av en ansökan för polis chef

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka