Nekad Nemo Erlansson | Chef-jobb ansökan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nemo Erlansson

Icke Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
26
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rikspolischef

Vad heter du IRL? Neo

Hur gammal är du? Jag är 14 år gammal

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har snart 500 timmar på FiveM

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på det jobbet för att jag tycker om att jobba mycket inom yrket och jag är väldigt inspererad inom yrket och vill lära mig att ta hand om en kår och även utveckla mig inom yrket.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag vet mycket om hur man ska stoppa en bil i trafiken, jag är väldigt bra på att köra, Jag vet hur man ska gå som piket in i hus, Jag har väldigt stadig hand så jag kan nog skjuta bra!

Berskiv din karaktär? Han heter Nemo Erlansson, Han är 19 år gammal, Han älskar att vara med kompisar, han jobbar skiten av sig, Han älskar att hjälpa personer han har erfaranheter från sjukvården, polisen, auto experten, sercuritas. och han älskar att springa mycket, och han har mycket bra kondition, är väldigt trevlig, kan bli väldigt nervös när han träffar många folk som han it känner dem. Men jag är väldigt bra på det juag gör. och han älskar att jobba med kollegor.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 15:10 - 22:00
Tisdag: 13:45 - 22:00
onsdag: 15:10 22:00
Torsdag: 14:45 - 22:00
Fredag: 12:25 - 05:00
Lördag: 09:00 - 05:00
söndag: 09:00 - 22:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Om jag inte blir chef så kommer jag såklart fortsätta spela för det är den bästa servern jag någonsin har spelat på!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Japp

-rep, Tycker tyvärr du behöver utveckla lite mer i text om du vill bli chef :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka