Accepterad Nem0da | Medlem ansökning [Loke]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 12788
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 12788

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198186833790

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel Fredler

Vad är ditt discord namn? Gabbe#6969

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gabriel Dahlström, han är en kille på 18 års ålder. Han kommer ifrån Brasilien men han blev adopterad av en "Svensson familj" vid 5 års ålder. Gabriel älskar sina adoptiv föräldrar så mycket på grund av att dom tog så gott hand om Gabriel, därför har han bara ett ända mål i livet och det är att lyckas i livet för att göra sina adoptiv föräldrar stolta. En av Gabriels intressen är att göra folk som pratar med honom glada genom att sprida glädje o skratt. Ett annat intresse hans bästa vän, hans Barndomsvän Elliot Melwin. Gabriel och Elliot gick i samma klass från 6:an till 9:an och dom har varit tajta sedan dess.
Skriv bakgrund, ålder, känslor och intressen som din karaktär har.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill vara medlem på unive för att servern har bra Rp vilket gör att det är roligare att jobba jobb som man får som medlem och jag vill jobba på Falck/mekonom för att jag gillar att hjälpa andra och det blir roligare att hjälpa när det är bra Rp server. Jag har även varit medlem på andra servrar så man kan säga att jag har en bra rp nivå i rpeandet, och tack vare det är jag bra på att rpea. Och det gör att jag vill använda den nivån på en så bra server som unive.. Sen så själva huvudsaken är för att jag vill ha mer tillgänglighet till att kunna rpea på så bra och smidigt sätt. Alltså allt kort fattat Jag har mycket erfarenheter på andra serverar, jag har även varit WL på servern innan och jag skulle själv säga att jag är en duktig rpare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är mycket av att folk streamar och att jag vill bli whitelistad på just denna servern för att jag vill ha bra rp och denna servern erbjuder bra rp. det är också många personer inne vilket gör att de blir roligare att Rp:a

Hur hittade du Unive? Min polare berättade om det och visade det för mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag lär känna sköna vänner för livet sam har samma mål och annat. Sen så har jag också ett mål att bli kriminell och göra det jag älskar att göra, RPea sen att jag först ska bli falk eller mekonom sen efter det ska jag försöka gå över till något mer exklusivt. Sen mitt mål med Rp är att försöka följa reglerna så mycket jag kan.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med unive är att bli medlem och att kunna jobba på falck eller mekonom så jag kan hjälpa folk. Sen efter det så försöka bli en del av de kriminella. Jag vill också vara med mycket i utvecklingen och göra servern till en sån bra server som möjligt genom att följa reglerna och vara aktiv i discorden.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka