Nem0 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nem0

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Nem0

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Nem04k/

Vad är ditt discord namn? Nem0#7099

Vad är ditt Hex-ID? 110000117c7c21c (Hex)

Hur gammal är du? 14+

Berätta om din karaktär. När Felix var liten så bråkade hans mamma och pappa mycket och de drack mycket. Felix grannar hörde att hans föräldrar bråkade så de ringde socialen och sa att det var bäst att det åkte ditt och kollade var som pågick där. Socialen såg att föräldrarna bråkade och att de hade flera sprit och öl burkar på borden och många tomma systembolagspåsar samt så hade hans bror Frank flera sår på sin handled. Felix och hans bror fick flytta till fosterhem. Felix fick också byta skola för att fosterhemmet låg en bit ifrån var han bodde innan. När de började den nya skolan så hamnade de i den olagliga gruppen som gjorde alltifrån att röka weed till att sno alkohol från systembolaget. När han blev äldre blev han och hans brorsa Frank med i ett riktigt gäng som sålde alltifrån kokain till cannabis och andra droger. Några år senare gjorde de ett rån med tre andra, Felix kom undan men hans bror Frank åkte fast. När Frank kom ut från fängelset så delade de upp pengarna och de fick 4 miljoner var. Detta var under tiden Felix bara var 17 år och efter rånet började han tänka på hur han vill ha sitt liv och sedan bestämde sig för att sluta vara kriminell. Han ska nu försöka skaffa ett nytt jobb och börja tjäna lagliga pengar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker ni ska whitelista mig för att bra efarenhet inom rp och kommer lägga ner mycket tid på servern. Jag har även lätt att prata och jag är allmänbildat vilket hjälper mig bra inom rpandet. Jag är också bra på att rpa i olika situationer som kan vara svåra att rpa eftersom att jag har kollat mycket på rp streams och vet hur dom bästa rpar.

Hur många timmar har du på FiveM? 320+

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka