Inaktuell nelson10031 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nelson10031

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nelson

Vad heter du på discord? 𝒩𝑒𝓁𝓈𝑜𝓃#2005

Ange ditt födelsedatum 24 Mars 2022

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag slutar varje dag runt 15 och sätter mig antingen och spelar då eller går och gymmar, om jag inte gymmar går jag och tränar vid 8 tiden och spelar vid 11 tiden i några timmar till. på helger kommer jag vara inne minst 5 timmar men förmodligen mer om jag inte ska göra något annat, och på helger kommer jag även vara inne sent på kvällen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? lite mer än ett år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://i.gyazo.com/31d886eb16de306fee738b9a65d52ed8.png 3 gånger senast i maj

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt kommer jag att hålla koll på min omgivning medans jag roleplayar och kicka folk som inte följer reglerna men jag kommer bara kicka folk om jag har bra belägg på att dem bryter mot reglerna och jag kommer även att clipa med medel så att jag har bra bevis på att dem bryter mot reglerna. Jag kommer även att resa folk om de dog på grund av desync eller någon annan bugg om jag såg det hända och jag är säker på att det var en bugg. Jag kommer även att dv bilar som till exempel är trasiga mitt på vägen och övergivna eller billar som är övergivna och blockerar en ut/ingång som till exempel en port.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill bidra till att unives rp hålls på en hög nivå och jag tycker det verkar som en rolig uppgift och jag tror att jag är tillräckligt mogen för att hålla i en så stor uppgift och att jag har tillräckligt med kunskaper inom rp för att bli servervakt. Jag kommer även vara inne på servern mycket och jag spelar mycket på kvällar och då när det inte är så mycket staffs inne så ser jag mycket lall och folk som inte följer alla regler och där kan jag hjälpa till.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Min syn på korruption och abuse är att man till exempel resar folk som dog i en skjutningar/stort scenario eller resar sina vänner istället för att ta dem till sjukhuset. Abuse kan även vara när man kickar/sv bannar folk som inte gjort något fel för din fördel eller utan belägg på att dem gjort något fel eller använder /toggleid i ett scenario för att se igenom väggar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka