Nekad Nelson 23 | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nelson 23

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? nelson

Vad är ditt discord namn? nelsonnn.n

Vad är ditt födelsedatum? 10 September 2023

Berätta om din karaktär. Kalle Grönberg, är en student på 18 år, har nyligen avslutat sin gymnasietid i Unive gymnasium. Trots att han inte var den allra bästa eleven i klassen, har han alltid strävat efter att göra sitt bästa och har uppnått imponerande resultat. Han har alltid varit en lugn och samlad person, vilket har hjälpt honom att hantera skolans alla utmaningar med en positiv attityd.

Sedan han var liten har Kalle haft en stark passion för bilar. Han minns med glädje hur han brukade spendera timmar tillsammans med sin pappa i garaget, meckandes med gamla motorer och lärandes allt om bilens alla komponenter. Det var under dessa stunder som hans kärlek till bilar verkligen växte fram. Han har alltid vetat att han en dag vill arbeta med bilar, och nu när skolan är över, är han redo att följa sin dröm.

Kalle är en mycket social person. Han tycker om att umgås med sina vänner och uppskattar verkligen de stunder de tillbringar tillsammans. De brukar ofta ses ute på olika äventyr, vare sig det är att åka på en roadtrip, campa i skogen eller bara hänga i garaget och mecka med bilar. För Kalle är det viktigt att ha starka relationer och han värdesätter vänskap högt. Hans vänner skulle beskriva honom som pålitlig, lojal och alltid redo att ställa upp när det behövs.

När Kalle inte umgås med sina vänner eller meckar med bilar, tycker han om att vara ute i naturen. Han finner en särskild ro i att vara omgiven av naturens lugn och skönhet. Att ta en promenad i skogen eller fiska vid en stilla sjö är något han ofta gör för att koppla av och ladda batterierna. Naturen ger honom en känsla av frihet och inspiration som han bär med sig i sitt dagliga liv.

Nu när studenten är avklarad, ser Kalle fram emot att ta nästa steg mot sin drömkarriär. Han planerar att söka till en utbildning inom bilmekanik och hoppas kunna arbeta på en bilverkstad där han kan utvecklas ytterligare. Han drömmer också om att en dag kunna starta sin egen bilverkstad.

Kalle vet att vägen framåt kanske inte alltid kommer att vara enkel, men han är redo att ta sig an alla utmaningar med samma lugna och positiva attityd som har tagit honom dit han är idag. Han ser fram emot framtiden redo att göra sin dröm till verklighet.

Med sitt starka driv, sitt lugna sätt och sin passion för bilar är det ingen tvekan om att Kalle Grönberg har en ljus framtid framför sig. Han är en kille som vet vad han vill och som är redo att arbeta hårt för att nå sina mål. Kalle fast besluten att följa sin passion och skapa en framgångsrik karriär inom bilindustrin.

Han ser fram emot att skapa många fler minnen med sina vänner i staden unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en social rp, men även en väldigt seriös och rolig rp, för mig handlar det inte bara om att skjuta, ha pengar och vara bäst men även att ha kul och låta andra ha kul med en så jag kommer rpa så att inte bara jag kommer ha kul utan även dem andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man, i en given situation eller spel, medvetet agerar på ett sätt som gynnar motståndaren eller motparten. Det handlar intre bara om att du ska ha kul i ett scenario utan även dem andra spelarna så man kan till exempel rpa så att dem också får ha kul i ett scenario och att inte bara du ska vinna på det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag kan reglerna och ett exempel på en regel är fear rp som innebär att man ska värna om sitt liv, tex om någon rånar en med pistol så ska man vara rädd och inte tex börja springa eller så han som rånar man ska värna för sitt liv, en annan regel är rdm som är random death match och det skulle vara att döda ngn utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har kört på flera olika servrar som velo, bryggeriet, vågen och massa fler även amrekanska rp servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack hoppas bara ni godkänner min ansökan och är väldigt taggad över att köra på eran server :)

Nekad.
Anleding: ogiltigt födelsedatum samt ai genererad text.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka