Nekad nelon | Ban Överklagan - Theodoroo143

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neddan

Icke Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073560543/

Ditt Hex-ID: steam:11000015cbaebc8

Vad är din discord tagg? .jani.1

Vem var det som bannade dig? IndianTechSupport

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 47507-af15aaabf6975c2238a4f5add8106ae7.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror inte utan jag vet varför Indian valde att banna mig. Det är ett beslut som jag helt förstår varför han gjorde och det fanns inget annat än det han gjorde som var rätt. Jag sålde helt enkelt vapen för swish. Detta är något jag skarpt ångrar och som jag aldrig igen kommer att göra igen. Detta var för ca 5 månader sedan och jag har inte kunnat spela unive sedan dess. Mitt misstag kommer aldrig att ske igen. Jag är en spelare som inte har så många tidigare icke felaktiga bans och är seriös i min rp. Just denna gång så vet jag inte vad jag tänkte och ångrar mitt uppförande.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var inget speciellt som hände innan jag var bannad utan vad jag kommer ihåg hade jag varit hemma på dagen och sålt vapen för swish och sedan senare dragit ut på fest och sedan när jag satt i en taxi påväg hem så såg jag att jag var bannad vilket inte var så kul.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig ban utan det var så mycket rätt som det kan bli. Jag gjorde ett grovt fel som inte får uppstå inom rp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har bara blivit bannad en gång tidigare och det var en felaktig ban som jag blev bannad för c-logg. Det var bara ett litet missförstånd då jag hade behövt betala en faktura för att komma ut ur häktet men de trodde att jag c.loggade när jag inte var kvar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Enkelt. Jag hade bara inte behövt sälja vapnena/vapnet utan hade kunnat ta det genom rpn/ "in game pengar".

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Jag har lärt mig att det är helt oacceptabelt att sälja vapen för swish. Detta visste jag redan om när jag gjorde det jag gjorde men något flög i mig och jag gjorde det ändå. Detta kommer inte ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag!

Placerar som Eskalation.

”Detta visste jag redan om när jag gjorde det jag gjorde men något flög i mig och jag gjorde det ändå. Detta kommer inte ske igen.”

Du var fullt medveten om att dina handlingar var fel när du utförde dom och valde att göra de ändå för att ”något flög in i dig”, vad stoppar dig att inget flyger in i dig igen?
Du gjorde ett aktivt val att tjäna pengar på serverns bekostnad och därför förblir du bannad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka