Accepterad nelon | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neddan

Icke Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199516019656/

Ditt Hex-ID: steam:11000015cbaebc8

Vad är din discord tagg? .jani.1

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att Bubblegum valde att banna mig eftersom att jag hoppade in i en bil för att försöka ta mig ifrån platsen under tiden jag blev riktad på. Det jag gjorde var fel och jag har stor förståelse för varför han valde att göra det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis innan jag blev bannad var att montana skjöt ner mig och sedan åkte fram till mig för att kidnappa. Då så tog jag upp händerna och sen när jag trodde at de alla slutat rikta så hoppade jag in i bilen och försökte åka därifrån. Det var ett fel ifrån min sida och jag ber om ursäkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet att Bubblegum valde att banna mig eftersom att jag hoppade in i en bil för att försöka ta mig ifrån platsen under tiden jag blev riktad på. Det jag gjorde var fel och jag har stor förståelse för varför han valde att göra det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har bara blivit bannad en gång tidigare och det var en felaktig ban som jag blev bannad för c-logg. Det var bara ett litet missförstånd då jag hade behövt betala en faktura för att komma ut ur häktet men de trodde att jag c.loggade när jag inte var kvar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnar göra annorlunda är att bara istället hoppa in i bilen fortsuttit stå var och låtit de kidnappa mig för ett socialt kidnappningsscenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes, jag har lärt mig att vara mer försiktig om hur jag ska värna om mitt liv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka