Accepterad nelon | Ansökan till Servervakt [1sharkk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neddan

Icke Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad heter du på discord? benzadal

Ange ditt födelsedatum 21 Maj 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet på vardagar under skoldagar kommer jag inte vara aktiv på dagarna men på eftermiddagarna och kvällarna om jag inte har någon viktig skoluppgit. Sedan på helgerna så kommer jag vara aktiv så mycket jag bara kan. Mest kanske på kvällar och nätter eftersom att man under dagen kanske vill vara ute med vänner.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ungefär 6 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Bara en gång men den var också felaktig p ban. vet inte hur man bifogar bild.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgiften att hålla koll i/på servern under tiden man rollspelar till skillnad från staffsen som noclippar och håller koll. Du ska inte sitta och leta fel men om du stöttar på något fel så kan man antingen bestämma sig för att /kick, /svban eller bara /m personen och varna om vad hen gjorde fel eller om det är någon annan anledning

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag vill underlätta jobbet för staffsen och hjälpa unive att bli en så bra server som möjligt sakta men säkert. Jag är även redo att hjälpa folka som inte kan alla regler. Jag är trött på folk som lallar och gör regelbrott hela dagarna så då kommer jag skicka ut det i ban förlängningar så att ni staffs kan ta en titt på personens regelbrott och avgöra om banen ska förlängas eller inte.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse som servervakt kan vara att man revvar folk hit och dit utan en giltig anledning, att man har på toggleid i scenarion som t.ex stormningar eller att man banar folk utan anledning.

Godkänd efter muntlig intervju. Svarade bra och utvecklat på frågorna, Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka