Nelly308 | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nelly308

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198955058740/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nelly Eklund

Vad är ditt discord namn? Nelly#9115

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tilda Stenbeck, hon är 25 år och bor i en lägenhet i Örebro. Tilda är väldigt snäll mot alla men kan ibland bli väldigt arg. Hon vill allas bästa och har ett stort hjärta för nytt folk och dömmer ingen. Sen hon var liten har hon velat bli mekaniker, hela hennes uppväxt har hon haft ett stort intresse för bilar osv. Hon är uppväxt ute på landet med sin familj och det var även där hon fick sitt intresse för bilar då hennes pappa höll på med bilar varje dag och hon ville alltid vara med och hjälpa till.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Unive för att jag har en bra rp nivå och bra erfarenheter, jag vill även vara en del av servern så därför väljer jag att ansöka om medlemskap. Jag har spelat här förut men blev bannad pga ett fel men jag är nu unbannad och vill verkligen bevisa att jag kan bete mig. Jag har även många vänner som rpar här på Unive och jag vill rpa med dom och träffa fler folk och vara med och försöka utveckla den sociala rpn.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Varför jag vill spela just på Unive är för att det är en nice community och bra staffs, rp nivån är också bra och som sagt har jag många vänner som spelar här och då vill jag gärna spela med dom. Jag vill även spela på Unive för att det är en server man vet kommer vara uppe ett tag till och även ha bra spelare under hela tiden, eftersom servern är så pass stor och det är så många spelare inne dagligen så är det alltid roligt att rpa här.

Hur hittade du Unive? Jag såg att det var många spelare inne och mina vänner spelar även här så då vill jag också spela här.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Syftet/målet med mitt rollspel är att hitta nya vänner och att bygga upp en bra karaktär som inte bara lallar, att även göra utvecklade scenarion och att rpa så att alla känner att dom får vara med och det blir roligt för alla.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som jag skrev tidigare så har jag i mål att hitta nya vänner och bygga upp en bra och intressant karaktär. Jag vill även utveckla min rp ännu mer och hjälpa andra att höja sin rpa nivå, för när man är med någon/några som har bra och hög rp nivå så är det lättare att lära sig medans om man kör med några som bara lallar och förstör är det lätt att man hänger med på det och aldrig riktigt lär sig hur man rpar bra.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, inte för tillfället.
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top