Nekad Nellie.jq | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nellie.jq

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199045125774/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nellie Johansson

Vad är ditt discord namn? Nell$e#1576

Vad är ditt födelsedatum? 3 maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Cassandra Granqvist hon är väldigt uppspelt och rolig som sina bröder, hon har haft en hård uppväxt i Rinkeby och hon har alltid haft sina bröder på hennes sida. Hon är 166 cm lång och har långt brunt hår. Hon har 2 storebröder och 1 lillasyster, som bor i en annan stad. Hennes pappa dog i tidig ålder och därför har hennes uppväxt varit svår. Hon har aggressionsproblem och har jobbat på att fixa det under hennes uppväxt. Hennes mamma jobbade på en strippklubb i göteborg vid tidig ålder och lämnade familjen efter pappan tog självmord och lämnade alla barn själva så att dem fick flytta till deras farmor och farfar. Därför har uppväxten varit svår för henne och hennes syskon.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag tycker unive är en gemenskap där jag kan utveckla mitt rollspelande. Har hört att det ryktas att det är en bra server vilket fångar mitt intresse. Jag kan bidra med bra rollspel som leder till att andra spelare känner att det är en seriös gemenskap.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag har många vänner som spelar på unive, samt att servern passar mitt rollspelande.

Hur hittade du Unive? Hörde av en vän att det är en bra server som man borde testa.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att nya spelare ska känna sig välkomna till en seriös gemenskap, samt att jag vill kunna utveckla de med hjälp av andra spelare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha kul och få andra att känna att de kul och rollspela.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Några timmar varje dag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka