Accepterad neldborn | Medlem ansökning [danskenz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neldborn

Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? neldborn

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter David Ahmed och har haft en väldigt tuff uppväxt då hela hans uppväxt han varit mobbad för att varit föräldralös hela sin uppväxt då han var med i en krock med sina föräldrar vilket ledde till att bara han överlevde för han hade en säker barnstol som räddade hans liv medans polis samt ambulans dök snabbt upp på plats.

Men han träffar sedan en ny person när han börjar på medel stadiet som börjar säga åt de andra att vara snäll mot David så sakta men säkert så blir David och John bästa vänner och David flyttar in hos Johns moster och de växer upp och vill bara ha ett vanligt liv med ett vanligt jobb och sedan få sin egna familj. Men i precis innan gymnasiet så bråkar David och John så de splittras och David vet inte vad han ska göra eftersom han hade ingen släkt så hans liv blev uppochner vänt och David börjar bråka mycket medans han kämpar för att få ett hem så han får en idé att han ska komma in i ett HVB hem så han börjar sälja knark och blir tagen med flit så han hamnar i ett HVB hem. Men när han kommer dit så är inte allt riktigt som han förvänta sig utan alla som var där var riktiga kriminella och Daniel vill bara komma ut därifrån så fort som möjligt och fortsätta med sitt sin dröm. Men efter 2 år så släpps Daniel ut och bestämmer sig för att flytta till staden Unive och där får han höra att hans gamla vän John också bor så nu ska Daniel bara försöka lyckas uppfylla sin dröm.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har väldigt mycket erfarenhet inom rp och har kört med flera vänner med över 1000+ timmar och jag har en seriös men ändå rolig rp så det blir en bra rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska vinna i ett scenario som t.ex ifall att jag blir rånad och även ifall att jag skulle kunnat fly där ifrån så ska jag vara med i scenariot och spela med för att bidra till en rolig rp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja t.ex vdm, rdm, metagaming, NLR och sunt förnuft

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på många fivem servrar även på unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tror jag fick med allt jag ville.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka