Nekad Nekkan1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nek

Icke Medlem
Meddelanden
316
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nexoza/

Ditt Hex-ID: 110000132207f77

Vad är din discord tagg? nekkans

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: A Skärmbild 2024-02-09 221928.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har varit bannad nu i över 2 månader. Jag tror att staffsen valde att bannad mig då jag begick ett stort misstag genom att jag la upp ett fjantigt skott montage på youtube, vid denna tid visste jag inte att det inte var tillåtet då jag hade frågat staffs innan och det sa att det är tillåtet så länge det inte finns några regelbrott i montaget. Men efter jag blev blackad fick jag veta av min polare att 320 hade sagt på ett möte att det ej var tillåtet att göra montage även om det inte fanns regelbrott. Jag har spelat på denna servern sedan 2021 och jag vet att Unive har den bästa rpn av alla servrar jag har sett, det är också den ända servern jag har seriöst rpat på, jag har ju spelat på andra 100k or die och lall servrar, men jag kan utan tvekan säga att unive har den bästa rpn av alla andra servrar i Sverige. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och jag står för allt detta och kommer aldrig göra om det. Fattar helt att ni kanske tyckte att på senare tiden så hade jag ganska kaos rp men jag tycker också att jag inte hadde det men det är inte jag som har bannat mig själv, det är ju helt upp till ledningen som beslutar om jag någonsin kommer få släppas in på servern igen. Har även tagit bort varje montage och har ingen plan om att någonsin lägga upp dom igen. Innan jag blev bannad borde jag ha tänkt över att det mest bara är dumt att lägga upp fjantiga montage, om jag visste att man ej fick innan jag la upp det skulle jag aldrig nånsin lagt upp, men det är mitt fel då jag ändå inte borde lägga upp montage. Jag vill bara mer än allt annat få en till chans så att jag kan bevisa min rp för dig. Jag är verkligen inte en problemspelare, jag kan fatta att alla montage verkligen inte såg bra ut men jag kan lova dig att jag verkligen inte är ett problem på servern, senaste tiden har jag verkligen haft roligt på servern och vill verkligen tillbaka, fattar att du kanske inte än vill släppa in mig med jag hoppas att du nån gång kan släppa in mi

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Tidigare på dan hade jag lagt ut ett montage då jag verkligen innerst inne inte visste att det var regelbrott att lägga upp montage. Om jag visste det innan hade jag aldrig någonsin lagt ut det, men i alla fall. Jag var på Hunger Games eventet och hade massa kul och var en av dem sista kvar och skulle springa in till huset då zonen skulle stänga in, det var vid cayo ön, om ni var inne på discord servern den dan jag blev bannad så vet ni nog om hunger games eventet som skedde då. Men i alla fall, jag hade dött av en bugg och skulle skicka klipp till en staff och eventuellt få revive. Sen efter ett tag när jag väntar på att eventuellt få revive så kollar över på min andra skärm där jag märker att en discord försvinner, jag ser fort att det är Unive dcn och sen börjar alla unive dcs jag är med i försvinna. Sen kraschar typ mitt spel och det kommer upp ett konstigt error sen efter ett tag när jag kunde reloada FiveM så insåg jag att jag blev bannad in game för problemspelare. Först var jag väldigt förvånad men sen så hoppar jag sedan vc med några som jag känner som spelar på unive, när jag hoppade till dem så satt alla och spelade annat eller bara satt o chillade i vc, jag berättade att jag hade blivit bannad och att de var pga av mina montage. Då förklarade dom att de hade tidigare sagt på möte eller nått att ni ej tillät montage längre. Detta var jag ej medveten om. , Detta kommer jag aldrig göra om. Jag kan förstå att ni såg mig som en problemspelare men jag är verkligen inte de, du bannade mig nog alltså inte endast för montage men att du såg mig som ett problem på servern. Jag utgick från vad philip sa i somras då han sa att montage var tillåtna och visste ej att de var ändrat. Om jag nånsin släpps in på servern kan jag garantera dig att det aldrig kommer hända nått problem kring mig mig, jag behöver inte ens vara krim vill bara kunna spela på servern och ha det roligt då jag tycker att jag har en bra rp nivå men jag förstår hur du kanske inte håller med om det men vill bara få en chans där jag kan bevisa mig själv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var verkligen inte en felaktig ban då det jag gjorde verkligen var dumt och ej tolereras på servern vilket jag borde ha fattat. Jag har gjort en massor av överklagningar nu och jag hoppas att det visar hur jag verkligen vill komma tillbaka till servern. Jag sitter varje dag och tänker på detta misstaget jag gjorde, vill verkligen tillbaka till servern där jag kan ha social rp med mina polare, Om det skulle vara så behöver jag inte bli krim direkt jag kommer tillbaka, jag kan bevisa min rp genom att vara till exempel icke krim vanlig medlem som jobbar på ett lagligt jobb. Jag vill bara komma tillbaka och kunna rpa då jag tycker verkligen att det är roligt på servern. Jag antar att jag tyckte att det med unive montage var coolt då när jag la upp det men de var ju verkligen inte det, de är mest fjantigt och jag borde ha tänkt på det. Just nu är de ända jag kan göra är att sitta och kolla på olika streamers när dem spelar och jag ser bara hur mycket jag vill komma tillbaka till servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad typ 40 gånger innan och kanske 15 av dom var när jag var icke medlem / tidig medlem detta året har jag endast fått 1 tidigare ban som var emote abuse annat än de har jag haft pban och blacklist en del gånger innan men många har varit felaktiga som jag kunde få bort efter ett snack i support. ban när jag inte hade rpat så länge jag tror de var tidigt 2022. Sen efter jag började rpa seriöst har jag knappt fått mer än 4 ban och jag är verkligen inte någon sorts problem spelare då jag verkligen tycker att det är roligt att spela på servern. Har även vart på servern ett bra tag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja skulle helt enkelt tänkt efter lite mer och kanske frågat en högre uppsatt om det var tillåtet innan istället för endast en helper. Jag vill bara kunna visa er att den rpn jag hade tex i somras har jag inte längre, har börjat tänka mer och fått en bra rp nivå. När jag rpade på senaste tycker jag själv att jag ej var en problem spelare, men jag vet ej hur det såg ut från andras perspektiv occh att jag sågs som en problemspelare för dig. Jag inser nu efter jag blev bannad att ingen av dom jag känner som har haft montage när man fick har kvar dem, jag borde bara följt efter det och inte haft några montage då det mest bara är töntigt och jag bör tänkta efter lite mer. Om jag någonsin blir insläppt i servern igen kommer jag verkligen tänka på att hålla en så bra rp nivå som möjligt så att ingen ser mig som ett problem och ha så kul som möjligt. förlåt ige

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har verkligen lärt mig en massor efter min ban då jag aldrig någonsin kommer att göra om detta misstag som jag gjorde, jag vill kunna fortsätta rpa med alla mina vänner som jag fått igenom rpn, har varit på denna servern väldigt länge och har varit väldigt lojal. Har aldrig börjat rpa på någon annan server seriöst förutom Unive jag hör verkligen hemma på unive och vill så gärna kunna få fortsätta med rpn. Jag kan verkligen skilja på bra och dålig rp, och jag har verkligen hållit en bra rp på senaste. Jag vill fortsätta med detta och kunna inspirera andra och ha roligt på servern. Jag borde verkligen tänkt lite på varför ingen som aktivt spelar på unive har sina montage uppe, efter detta insåg jag att inte en enda som jag känner har kvar sina montage. Jag lovar att jag har lärt mig utav min ban. förlåt för allting.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka