Inaktuell Nekkan1 | Ansökan till Staff [Donation]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nek

Icke Medlem
Meddelanden
316
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Elmer

Ditt discordnamn: nekkan2k

Ange ditt födelsedatum 10 April 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att just jag ska bli staff eftersom jag känner mig nog mogen och att jag skulle göra ett smidigt proffsigt och effektiv staff arbete här på servern, samt så vet jag hur staff arbetet funkar då jag känner flera staffs i nuläget. Jag vill också bli staff för att jag vill serverns bästa, jag har mycket tid då jag kan utföra staff arbete och kommer vara väldigt aktiv som staff. Det finns olika områden jag tycker skulle kunna förbättras och dom jag vill hjälpa till med eftersom jag anser att jag har en bra syn på rp nivån. Jag vill att spelarna på servern ska kunna få sån kul rp nivå som möjligt och att det ska vara mindre lalligt osv. Ser en hög potential med unive för att den har så många aktiva och dedikerade spelare, så vill se till så det inte sumpas. Vill kunna utesluta dom som har tendensen att försöka förstöra och trycka ner servern.

Vill även blir don ansvarig
Vill bli det eftersom jag vet hur det funkar och skulle kunna göra ett bra jobb som just det och håller bra ton och bemöter andra på ett bra sätt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu är det väldigt många skottlossningar på servern och det funkar ju bara inte, vi vill ha en server där sociala rpn fungerar och är rolig för alla som spelar. För att det ska hända behövs staffs som kan se till så att inte folk gör regelbrott

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi kan då jobba effektivt och sköta jobbet smidigt och se till så alla spelare lyder reglerna som står på forumet.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska verkligen inte abusea sin roll då efter man fått sin staff roll så litar ledningen på en och då ska man verkligen inte gå bakom ryggen och abuse eller liknande. Man ska även jobba effektivt och smidigt och bemöta alla spelare med en trevlig och lugn ton.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? På skoldar ca 4 timmar - 5 beroende på. Helger kan jag vara aktiv ganska mycket, Jag kommer ta mitt arbete före rpn.

Hur länge har du spelat på Unive? snart 3 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare varit mod på servern samt att jag har varit donations ansvarig ett väldigt bra tag sent 2022 o tidigt 2023.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Donation

Om du fick jobba i ett annat område också, vilket skulle det vara? Kriminell

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka