Nekad Nekkan | Chef-jobb ansökan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nekkan

Icke Medlem
Meddelanden
331
Reaction score
161
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grovestreet Pizzeria

Vad heter du IRL? Elmer

Vad heter du på discord? nekkan

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? 4-5 månader

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag tänker utveckla jobbet genom att få in aktiviteten och förbättra det, kommer se till så det är öppet hela tiden och se till så dom anställda verkligen vill vara kvar på jobbet inte så dom spelar för powergaming och bara är anställd för pengarna. kommer även utveckla dens rp och se till så att jag får uppe pizzerian mer och ser till så att den blir mer aktiv eftersom jag känner att den inte har varit så aktiv på senaste, det är något jag vill ändra på! Kommer se till så inget lall sker och kommer vara mycket i pizzerian och se till så alla håller en bra och stabil rp nivå i detta yrket. Kommer vara aktiv och ta flera intervjuer varje dag kommer införa nya regler och se till så att yrket blir så bra som jag vet att det kan bli!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har mycket erfarenheter inom just att vara jobbstyrning då jag har varit det på flera olika yrken, har jobbat på flera lagliga obb och tycker det skulle vara kul att testa vara chef på pizzerian.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka