Nekad Nekkan | Ban överklagan [Abi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nekkan

Icke Medlem
Meddelanden
331
Reaction score
161
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nexoza/

Ditt Hex-ID: 110000132207f77

Vad är din discord tagg? Nekkan#1337

Vem var det som bannade dig? Albazy

Hur lång tid var din ban? 15dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Failrp, suntöfrnuft bugg abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag inser att staffsen har valt att banna mig för den andledningen att jag har utfört grova reglerbrott som jag ångrar väldigt mycket och ber nu för en extra chans att visa mitt bästa. Det jag gjorde var fel utan tvekan, det vet jag om och kommer aldrig ske igen. Jag ber från botten av mitt hjärta för en andra chans att visa min bästa sida och bidra till mer bra utförda scenarion och bra rp. Jag har suttit och tänkt på detta och insett att detta var ett stort fel av mig som aldrig kommer händra igen. Nu är det upp till staffsens beslut om ni vill ge mig en yttligare chans och visa mig från min bra sida, har inte blivit bannad sedan början av sommaren så det visar ju bara att jag kan ha bra rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var hemma hos ett gäng jag kände och då buggades en person till min hand när jag satt i en bil, först släppte jag bara han på vägen sen tog min kompis upp han och körde han till gäng huset, jag såg hans halsband och min kompis påpekade att han var ett gäng jag hade krig med. Dom hade kidnappat mig och knockat mig dagen innan utan andledning (återberrättat av min kompis som överlevde) då gjorde jag nånting jag ångrar väldigt mycket som för mig är pinsamt att jag ens gjorde det, i alla fall. Jag hade inget vapen på mig och vi blev skottade då tog jag hans vapen och la han på bakgården vilket var dumt av mig och det blir då suntförnuft och bug abuse och jag ångrar det väldigt mycket och det kommer aldrig ske igen. Jag ber om en extra chans <3

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej absolut inte en felaktig ban, detta var mitt fel och jag ångrar det så mycket. Jag har inte fått en ban på flera flera månader. Jag kommer aldrig göra något åt detta hållet någonsin igen och ber om en till chans att visa vad jag går för. Förlåt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har några gamla avstängningar men detta var den längsta jag någonsin fått och jag ångrar det så himla mycket och kommer aldrig göra om det lita på mig. om ni nu unbannar mig kommer jag visa mig från min bästa rp med bra scenarion som inte ser nära lika dåligt som detta regel brottet jag har gjort.<3

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Typ allting, jag kunde tänkt lite mer med mitt hjärta och inte varit så dum i huvudet och tänkt lite mer på vad jag gjorde. Alltså att spela mer under suntförnuft och inte tagit hans vapen eller dumpat han. Jag skulle bara lämnat kvar han på vägen och skrivit relogga eller något sånt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det är klart att detta jag gjorde nu är på alla möjliga sätt fel och kommer aldrig göra om detta och spela mer under suntöfrnuft och inte failrp. Detta jag gjorde hade aldrig jag gjort i riktiga livet och det har jag lärt nu. Man lär sig av sina misstag och det har jag nu gjort och hoppas för en extra chans <3

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det är klart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka