Accepterad Nekkan | Ban Överklagan [Empa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nekkan

Icke Medlem
Meddelanden
331
Reaction score
161
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nexoza/

Ditt Hex-ID: 110000132207f77

Vad är din discord tagg? nekkan9608

Vem var det som bannade dig? EMPA

Hur lång tid var din ban? 5 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230119_161339.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde att banna mig för deras syn på det hela. Dom trodde väll att det var vdm när man åker fram och frågar hur det gick efter en krock. Det sjävla powergaming fattar jag väll lite fast det var ju såhär att min bil är 2 gånger så stor jag stannar rpar på skadorna sen så åker jag fram och frågar hur det går och om han behöver lagning, han säger att han ska ringa sina grabbar sen så drar vi, det var tydligen vdm.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åker runt på stan sen så kommer en kille i en bil som flyger fram mitt i vägen och kör på rött osv, vi råkar krocka in i han och han flyger iväg sen så rpar vi på skador och åker fram till personen, vi frågar hur det gick och om han behöver lagning. Sen så säger han att han ska ringa sina grabbar så drar vi för vi fattar it vad han menade, sen efter ett tag får jag ban för vdm? jag fattar inte riktigt men de var de som hände.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jo, jag tycker själv att det är lite 50 / 50 eftersom att jag anser att jag inte vdmade men det är staffsens beslut som gäller och dom tyckte så, men jag får bara hopppas på en unban och det hade varit väldigt roligt men det är upp till staffsen

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har många tidigare bans, dom flesta är pwg och sådant, har inte fått ban på väldigt länge och jag tar lärdom av varje ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde tänkt lite mer, kanske inte skulle åka så himla snabbt fram så skulle det aldrig hända

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag absolut, tänker lite ,mer på min hastighet osv

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka