Accepterad Nekkan | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nekkan

Icke Medlem
Meddelanden
331
Reaction score
161
Vad är ditt namn i verkligheten? Elmer

Ditt discordnamn: Nekkan#9608

Ange ditt födelsedatum 10 April 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att just jag ska bli staff eftersom jag känner mig nog mogen och att jag skulle göra ett smidigt proffsigt och effektiv staff arbete här på servern, samt så vet jag hur staff arbetet funkar då jag känner flera staffs i nuläget. Jag vill också bli staff för att jag vill serverns bästa, jag har mycket tid då jag kan utföra staff arbete och kommer vara väldigt aktiv som staff. Det finns olika områden jag tycker skulle kunna förbättras och dom jag vill hjälpa till med eftersom jag anser att jag har en bra syn på rp nivån. Jag vill att spelarna på servern ska kunna få sån kul rp nivå som möjligt och att det ska vara mindre lalligt osv. Ser en hög potential med unive för att den har så många aktiva och dedikerade spelare, så vill se till så det inte sumpas. Vill kunna utesluta dom som har tendensen att försöka förstöra och trycka ner servern.

Jag skulle gärna vela bli support ansvarig.
Jo jag vill bli just det området för att jag känner att jag är bra på att prata med folk och att jag håller en bra ton och kaxar och hetsar inte onödigt. Tar också snabba beslut (men jag tänker ändå igenom dom) så ja, därför vill jag bli det.

Vill även blir don ansvarig
Vill bli det eftersom jag vet hur det funkar och skulle kunna göra ett bra jobb som just det och håller bra ton och bemöter andra på ett bra sätt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Kommer vara aktiv på servern väldigt mycket

Vardagar 16:00 - 21:30
Helgar allt från 8:00 till 01:00 beror på.

Hur länge har du spelat på Unive? runt 6 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff på andra ställen och vet hur allt funkar. Staff arbetet är inget problem för mig.
/svban (Ban i 1 timme)
/ban (bannar en person i valfri längd [skriv 0 i dagar för perma ban]
/ped (ger pedmeny till spelare)
/banoffline (bannar en person som är offline med hjälp av spelarens hex id)
/unban (unbannar spelare med hjälp av hex id)
/spec (du kan kollar på en spelares tex inventory osv)
/specoff (sluta specca)
/dv (radius [valfrit] tar bort bilen du sitter i eller om du använder radius tex 10 så behöver du inte sitta i den.)
/tpm (Teleporterar till sin markör på mappen)
/skin (ger en spelare skin meny där det kan ändra sitt utsende.)
/sc (staffchat)
/sv (servervaktchatt)
/toggleid (ser allas id du är nära.)
/togglename (samma som toggleid fast med steam namn.)
/noclip (flyger runt onsynlig)
/freeze (fryser spelare)
/unfreeze (värmer spelaren som är fryst så den kan röra sig som vanligt)
/v (sen spawnnamnet på bilen för att spawna fram den)
/goto (går till spelare)
/setjob (ger jobb till person. t.ex /setjob 320 gang3 2
/ooc (skriver till alla som har chatten på)
/clearchatforall (gör så att hela chatten rensas)
/giveitem (ger föremål till spelare)
/setcords (används vid gänguppköp tex)
/revive (återupplivar person)
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Senast ändrad:
Vad är ditt namn i verkligheten? Elmer

Ditt discordnamn: Nekkan#9608

Ange ditt födelsedatum 10 April 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att just jag ska bli staff eftersom jag känner mig nog mogen och att jag skulle göra ett smidigt proffsigt och effektiv staff arbete här på servern, samt så vet jag hur staff arbetet funkar då jag känner flera staffs i nuläget. Jag vill också bli staff för att jag vill serverns bästa, jag har mycket tid då jag kan utföra staff arbete och kommer vara väldigt aktiv som staff. Det finns olika områden jag tycker skulle kunna förbättras och dom jag vill hjälpa till med eftersom jag anser att jag har en bra syn på rp nivån. Jag vill att spelarna på servern ska kunna få sån kul rp nivå som möjligt och att det ska vara mindre lalligt osv. Ser en hög potential med unive för att den har så många aktiva och dedikerade spelare, så vill se till så det inte sumpas. Vill kunna utesluta dom som har tendensen att försöka förstöra och trycka ner servern.

Jag skulle gärna vela bli support ansvarig.
Jo jag vill bli just det området för att jag känner att jag är bra på att prata med folk och att jag håller en bra ton och kaxar och hetsar inte onödigt. Tar också snabba beslut (men jag tänker ändå igenom dom) så ja, därför vill jag bli det.

Vill även blir don ansvarig
Vill bli det eftersom jag vet hur det funkar och skulle kunna göra ett bra jobb som just det och håller bra ton och bemöter andra på ett bra sätt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Kommer vara aktiv på servern väldigt mycket

Vardagar 16:00 - 21:30
Helgar allt från 8:00 till 01:00 beror på.

Hur länge har du spelat på Unive? runt 6 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff på andra ställen och vet hur allt funkar. Staff arbetet är inget problem för mig.
/svban (Ban i 1 timme)
/ban (bannar en person i valfri längd [skriv 0 i dagar för perma ban]
/ped (ger pedmeny till spelare)
/banoffline (bannar en person som är offline med hjälp av spelarens hex id)
/unban (unbannar spelare med hjälp av hex id)
/spec (du kan kollar på en spelares tex inventory osv)
/specoff (sluta specca)
/dv (radius [valfrit] tar bort bilen du sitter i eller om du använder radius tex 10 så behöver du inte sitta i den.)
/tpm (Teleporterar till sin markör på mappen)
/skin (ger en spelare skin meny där det kan ändra sitt utsende.)
/sc (staffchat)
/sv (servervaktchatt)
/toggleid (ser allas id du är nära.)
/togglename (samma som toggleid fast med steam namn.)
/noclip (flyger runt onsynlig)
/freeze (fryser spelare)
/unfreeze (värmer spelaren som är fryst så den kan röra sig som vanligt)
/v (sen spawnnamnet på bilen för att spawna fram den)
/goto (går till spelare)
/setjob (ger jobb till person. t.ex /setjob 320 gang3 2
/ooc (skriver till alla som har chatten på)
/clearchatforall (gör så att hela chatten rensas)
/giveitem (ger föremål till spelare)
/setcords (används vid gänguppköp tex)
/revive (återupplivar person)
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej
+rep vet att han skulle passa riktigt bra i staff teamet!

Lycka till! +rep får du också för en jävligt bra ansökan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka