Accepterad Nekkan | Ansökan till Servervakt [Pongyman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nekkan

Icke Medlem
Meddelanden
331
Reaction score
161
Vad är ditt namn i verkligheten? Elmer

Vad heter du på discord? nekk4n

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Beskriv din dagliga aktivitet. ag brukar ofta vara inne och spela på datorn ungefär 3-5 timmar per vardag ibland mera och sen på helg längre

Hur länge har du varit medlem på Unive? ca 2 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har inte bild men det är cirka 25 nått, dom flesta av mina bans är när jag fått dubbel bans, fick nyligen 3 felaktiga bans av en staff, blev unbannad direkt efter. Men tro mig är ingen problem spelare

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. ^^
När jag blev blackad var jag det i 1 dag fick unban av philip nästan direkt
En servervakts uppgift är att vara som en hjälpande hand för högre staffs, dvs m-a helpers osv. Man ska inte gå och leta för bans för det är staffs uppgift. Man ska låta problemen komma till en som det kommer, man ska inte abusa denna roll. Man ska sköta sitt jobb bra.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom att jag känner att jag har det som krävs då jag tidigare har varit mod på servern och har bra erfarenheter om hur servervakt rollen ska användas. Jag ser ofta folk som gör fel det kan vara på tex torget eller piren och då vill jag kunna ta åtgärder på dom som gör fel, alltså att jag inte behöver skriva en / help eller en / report för att andra staffs ska komma. Då kan jag banna och skicka ut i #ban-bevis.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Servervakt korruption innebär att man förbrukar servervakts rollen genom att abusa rollen för sig själv eller sina kompisar. Ett exempel är att du åker runt i din bil och ser att du har lågt HP, då ser du att du inte har några plåster eller mat. Då hoppar du ut och skriver en / revive för att få fullt hp igen. Det är oacceptabel sv abuse, sen kan det också vara när du är i ett skottscenario och du använder / toggleid för att se igenom väggar. Det är oacceptabelt också.

Vidare till muntligt intervju, du har 48 timmar på dig lycka till! :cool:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka