[Nekad] Deus_Vult | Chef-jobb ansökan [Musti]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deus_Vult

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas Chef.

Vad heter du IRL? Tomas Holmberg.

Hur gammal är du? Född 2003.

Hur många timmar har du på Fivem? Ca 100 på detta kontot och 400 på mitt andra.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag skulle vilja bli chef på Securitas för att kunna anställa mera människor och utöka Securitas verksamhet. Just nu är de flesta securitas vakterna mycket inaktiva och någon sorters reform behövs. Jag är också en bra ledare enligt mig själv.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som securitas vakt nu i ca två veckor och känner mig väldigt säker inom yrket. Jag har också jobbat som en dörrvakt på Bahamas Mamas vid ett tidigare tillfälle.

Berskiv din karaktär? Han heter Erwin Rommel och är nyinvandrad från Tyskland, Erwins Far var medlem i Waffen SS vilket hade en negativ påverkan. Han har ganska svårt med svenska men kan tala helt okej. Han gillar att fiska och han gillar också bilar väldigt mycket. Han är ca 60 år gammal men är ändå fysisk aktiv. Erwin är också en krigsveteran från kriget i Afghanistan där han var en officer vilket har gett honom mycket erfarenheter inom ledarskap.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne åtminstone en gång varje dag med små pauser.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag kommer att fortsätta att spela på servern men jag kommer nog inte att fortsätta mitt yrke inom Securitas då jag är den enda som är aktiv.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej.

Har du läst våra Regler? Självklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka