[Nekad] Ben10 | Chef-jobb ansökan [Musti]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ben 10

Icke Medlem
Meddelanden
457
Reaction score
38
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? mekonom

Vad heter du IRL? basell

Hur gammal är du? 20

Hur många timmar har du på Fivem? över 250 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag jobbar just nu inom Mekonomen och jag gillar stämningen inom arbetet. jag gillar också att jobba och fixa med bilar. jag gillar också företaget och vill se företaget göra bra. men just nu gör den inte bra och folk latar sig. jag tycker att det är chefernas fel för dem bryr sig inte för företaget och bara latar sig. dem tar bara pengarna och leker runt. det gör så arbetarna tappar motivationen och orken för att arbeta. det är det jag vill ändra. jag känner dem flesta inom Mekonomen och jag gillar allihopa. jag vill se dem ha kul när dem jobbar och inte tänka att dem måste jobba under en dålig chef som inte bryr sig om dem. jag vill se till att företaget gör bra och att mina kollegor ska jobba så bra som dem bara kan så att vi får en Mekonomen som man aldrig har sätt förut. jag vill att alla som ringer eller skickar sms till Mekonomen ska vara säkra på att dem kommer få hjälp så snabbt som möjligt. jag vill också att medborgarna ska känna sig trygga och bekväma 100% av tiden. jag vill se företaget bli det största och bästa i stan. det är därför jag vill bli chefen

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat i Mekonomen ett tag nu och jag har tjänat över 1000000 kr in till företag. jag har också varit biträdande till monky club så jag vet hur man hanterar ett företag. annars har jag varit sjukvårdare, Securitas, marja lisas och gunillas

Berskiv din karaktär? min karaktär heter Johnny ketchup och är 22 år gammal. han växte upp med sin pappa som var en drugking. och efter hans pappa dog blev han det men han ville aldrig bli det. han ville faktiskt bli polis.

han är en kille från Amerika. han var en maffia boss i Amerika men han flyttade för att starta ett nytt och rent liv. han vill bli polis och stoppa alla personer som är som hans gamla familj. om allt går snett och han har inga andra val och saker inte går som han vill så kan han tänka sig komma tillbaka till kriminell livet. han vill också skaffa så många vänner som möjligt under hans tid där.

jag tror min karaktär är bra för jobbet för att det kan var ett stort steg för han att bli polis i framtiden

Hur ofta kommer du vara inne? varenda dag runt 5 timmar. på helger runt 10

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart jag skulle bara fortsätta rp och hitta ett annat yrke eller stanna kvar som normal Mekonomen

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej

Har du läst våra Regler? ja

Nekad, låser och arkiverar.

Frågar jobb-ansvariga till att läsa ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka