Nekad NEKA DENNA TACK [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr Duck

Icke Medlem
Meddelanden
141
Reaction score
17
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Saras bil och motorcykel AB

Vad heter du IRL? leo

Vad heter du på discord? Mr Duck#0845

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 819

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef där för att där inte är någon chef där och jag vill fixa så att spelare kan köpa sig några finna bilar, jag vill bli chef där för att jag har ett intresse för bilar o motorcyklar och jag vet att jag kan ta det ansvaret!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på marja-lisa och på brittas och jag har mycket kunskap inom chefs jobbet och har mycket kunskaper inom bilar o motorcyklar för är uppväxt med det. Jag har varit chef på många bilfirmor på andra servrar för länge sen men nu spelar jag endast på Unive.

Berskiv din karaktär? Frank Nilsson 21 år ung. Han gillar bilar o motorcyklar, han är en person som gillar att ta det lite lugnt o vara med vänner, ta en bira med någon polare på någon barr. Han är en självsäker människa o har jobbat ssom sjukvårdare, polis, auto experten, mekonomen, brittas, marja-lisas, så nu vill han testa på Saras Bil & MC.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne ca 5-7 timmar per dag, det beror på vilka dagar det är för jag har online skola just nu.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, det är klart att jag kommer.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka