Accepterad neidis21 | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neidis21

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/neidis21/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Neideman

Vad är ditt discord namn? Neidis#4461

Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 1998

Berätta om din karaktär. Hej heter Neidis Andersson är 23år gammal kommer från en liten stad i norr . Blev uppväckts i en stad som heter Piteå. Hade en svår barkund då mina föräldrar skilde sig när jag var 6år gamla det leda till att jag flyttade till farmor och farfar för att både mamma eller pappa klarade inte att ta hand om mig. Som barn var jag energifull, gillade att hålla på med sport och var en varligt snäll person. Tonåren var rätt jobbigt blev mobbad i skolan så det slutade att jag hamnade i kriminella kretsar till slut och började med droger. Men ungefär sista året på gymnasiet så tog jag mig ut från skiten och skaffade en flickvän som jag bor med idag. Mina intressen är att laga mat då jag gick restaurang utbildning på gymnasiet men gillar även fiske, bilar speciellt sportbilar och vill kanske i framtiden bli mekaniker och gillar att hålla på med styrketräning. Så i nu läget bor jag med min flickvän, hund och med min 4 månader son. Vi bestämde hos för att flytta från lilla Piteå till en stor stad och tyckte Unive var ett självklart fall då vi båda älskar storstaden. Som person är jag rätt lugn som gillar att skoja och ha roligt jag är en rätt känslig person, stresstålig, snäll , humor, positiv inställning.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? tycker att jag har det som krävs för att bli medlem och vill ständigt utveckla mitt rp för att bli bättre och kan bidra med bra stämning på servern. har även varit medlem förut och har även kompisar som är det.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Tycker dom har roligast rp och många roliga personer som spelar på servern. Detta vet jag då jag spelat och varit medlem förut hos er

Hur hittade du Unive? via en kompis som också spelar på servern som rekommendera den här servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? att utveckla mitt rp att bara bli bättre på det så bättre så roligare blir det. har som mål också att skapa något riktiga bra scenarion

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha roligt när jag spelar och utveckla min roll play. att bidra med bra stämning. vill gärna bli bil mekaniker då jag har ett stort intresse för det eller kanske bli kriminell och skapa bra rp

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? just nu spelar jag endast på Unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka