Nekad neidis21 | Medlem ansökning [Jensen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neidis21

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/neidis21/

Vad är ditt namn i verkligheten? filip neideman

Vad är ditt discord namn? Neidis#4461

Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 1998

Berätta om din karaktär. 23år kommer från en liten stad från norr som heter Piteå. har haft en jobbig bakgrund haft en pappa som inte orkat ta hand om mig och en mamma som lämnade mig när jag var liten. har bott hos mina farmor och farfar till jag började högstadiet. efter högstadiet som blev jag inblandad i mycket droger och alkohol. är en snäll, lugn person som oftast håller mig utanför bråk.
jag gillar verkligt mycket att fiska och vara ute på sjön gillar även motorer speciellt sportbilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag tycker jag har en bra rp och kan där vi utveckla servern. jag kommer bidra så bra rp som möjligt och ha en god och bra stämning på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? som jag skrev ovan kan bidra med bra rollplay och bidra med bra stämning på serven samt att serven utvecklas och blir bättre.

Hur hittade du Unive? via en irl kompis som också spelar på servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? som mål har jag att skaffa ett bra jobb där jag kan få en bra lön och kanske i framtiden bli kriminell.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? som jag sa tidigare skaffa ett bra jobb kanske ta den kriminala vägen ut i livet och ha roligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej spelar endast på Unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka