Nekad NegusBoii | Whitelist ansökning [Tha Gaymers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NegusBoii

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198869316910

Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe

Vad är ditt discord namn? NegusBoii#1651

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Larsson och är 23 år gammal. Erik började festa redan som 14 åring och förlorade oskulden vid 15. Sedan Eriks första fest så har han blivit beroende av att festa, speciellt när han blir full och kan tänka på andra saker än hans skulder. Erik är en simp när han är nykter då han gör allt för att få en tjej men är en så kallad anti-simp när han är full då han inte bryr sig om en tjej tills han fått ligga. De dagarna Erik inte festar så brukar han jobba så han får råd med festerna och lite mer så han kan betala tillbaka sina skulder. Erik har 23 ex-flickvänner och alla har någonting gemensamt, Erik har varit otrogen mot alla. Erik har den här sidan av sig där han mest är snäll mot alla och inte gillar bråk, men den andra sidan av honom drar honom till att hjälpa hans kriminella vänner på något sätt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer se till att alla har kul och kommer försöka rigga upp lite fester.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att kunna få ett bra jobb så jag har råd med de festerna. Jag kommer nog börja spela mer på denna server eftersom att jag inte har något annat att göra på lovet.

Hur många timmar har du på FiveM? 350

Hur hittade du Multistaden? Mina vänner spelar det.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, men jag har spelat på Black Wolf RP

Nekad, inte kvar i servern samt inaktiv ansökan.

Låser & Arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka