Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198869316910
Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe
Vad är ditt discord namn? NegusBoii#1651
Vad är ditt födelsedatum? 7 Juli 2005
Berätta om din karaktär. Erik är en man i medelålderskris som älskar att festa och att ha s*x. Men Erik har börjat inse att han behöver ta tag i hans ekonomi, därför letar han efter jobb.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer fixa många fester och om det blir stort så kanske det blir en fet party med där alla (förutom polisen såklart) kan komma och festa med alkohol och kanske lite droger.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att kunna få ett bra jobb så jag har råd med de festerna.
Hur många timmar har du på FiveM? 350
Hur hittade du Multistaden? Mina vänner spelar det.
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, men jag har spelat på Black Wolf DSRP
Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe
Vad är ditt discord namn? NegusBoii#1651
Vad är ditt födelsedatum? 7 Juli 2005
Berätta om din karaktär. Erik är en man i medelålderskris som älskar att festa och att ha s*x. Men Erik har börjat inse att han behöver ta tag i hans ekonomi, därför letar han efter jobb.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer fixa många fester och om det blir stort så kanske det blir en fet party med där alla (förutom polisen såklart) kan komma och festa med alkohol och kanske lite droger.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att kunna få ett bra jobb så jag har råd med de festerna.
Hur många timmar har du på FiveM? 350
Hur hittade du Multistaden? Mina vänner spelar det.
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, men jag har spelat på Black Wolf DSRP