Accepterad Neffuze | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Neffuze

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Neffuze

Vad är din steam profil länk? 76561198217166200

Vad är ditt namn i verkligheten?

Vad är ditt discord namn? Neffuze#7924

Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 1999

Berätta om din karaktär. Lite kortfattat om mig, jag är en glad och trevlig person som gillar nya utmaningar och brinner för att prata med andra och ha roliga stunder. Jag är 20 år ung ( ;P ) och jobbar just nu som en slaktare, det har varit en stor grej i familjen med slakteri tidigt i 15 års åldern började jag slakta lamm och kycklingar som vi hade i gården vilket byggde intresset till varför jag jobbar på slakteriet nu. Det är kul att få träffa mina fina kolegor varje dag och dela med den positiva energin för att kunna göra båda arbetet roligt och arbetsplatsen mer positiv och fylld av glada människor. Jag gymmar mest under min fri tid och är ute med grabbarna sent på kvällarna vi glider i stan o hänger på klubbar men det är ju det man gör när man är ung.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har mycket erfarenhet av roleplay servers överhuvudtaget, engelska och svenska men jag har bidragit mest på engelska roleplay servers dock mer på Arma3. Det har alltid varit roligt och intressant då man vet aldrig vem man möter och det är alltid kul att få lära känna nya personer. Jag har varit moderator på en populär engelsk roleplay server och jag har varit chefen (högst) på båda polisen och sjukvården under ca 8 månader. Så jag har bra managment erfanheter.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?

Hur många timmar har du på FiveM? 110 på FiveM och 4700 på Arma3

Hur hittade du Multistaden? På FiveM server feed och den va högst upp och såg väldigt inressan ut så jag ville testa och spela här. Har väldigt kul tills nu, fina mods text körprovet o så väldigt realisitsk.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken?

Din whitelist är godkänd. Du är nu Whitelistad på Multistaden.
Tråd flyttas till Ansök om Whitelist Arkiv.

Tillbaka