Accepterad Neepz | Whitelist ansökning [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Neepz

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198930259796/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isac Nyrell

Vad är ditt discord namn? Neepz#5346

Vad är ditt födelsedatum? 18 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Karlsson och han är 18 år gammal och han gillar att köra bil. När jag var liten så jobbade jag ganska mycket för mina föräldrar hade inte så mycket pengar. Jag försökte göra allt jag kan för att få pengar jag fiskade jag gav ut brev jag gjorde allt jag kunde men mina föräldrar kunde inte betala fakturorna så vi blev hemlösa men sedan så kom det en man som skulle förändra hela vårt liv och det var att han gav oss fler tusen kronor som gjorde att vi kunde leva i huset igen och inte på gatorna. När jag blev äldre med tiden så skaffade jag ett jobb som man tjänar ganska bra och det gjorde så att jag kunde flytta ut för att nu är jag så pass gammal att jag klara mig själv ute i staden utan att det ska hända någon och min karaktär älskar att skaffa nya vänner för att han har inte haft så många vänner.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill höja min rp på en helt ny nivå. Och om jag inte har White list så kommer man inte så långt. Jag är väldigt glad att få spela här inne på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill höja min rp och jag vill ha bra scenarion. Jag vill bli White listad på denna server för att den är välgjord, inga buggar.

Hur hittade du Unive? Jag hittade denna servern genom mina vänner som har spelat mycket och varför inte testa på den. Nu när jag har en ny dator som klarar spelen då blir allt mycket roligare på grund av att allt ser mer realistic.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Min mål är att höja min RP och sedan hjälpa andra med dålig RP och få ett bra jobb och inte sluta spela på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top