Nekad NeedMeds2006 | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NeedMeds2006

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198350437774/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? NeedMeDs#8020

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktärär från serbien. Han heter Andreas Holm. Han flyttade till sverige när han var 3 år och alltid bott här ända sen dess. Han har dock alltid haft problem med att stanna kvar i stan. Han byter från stad till stad. För hans familj börjar få lite ont om pengar. Det är därför jag och min bror flyttar till denna stan för att fixa pengarna till familjen. Så att vi kan bo tillsammans. Jag och min bror har alltid gillat att meka med bilar och motorer. Vi har aldrig gillat polisen eftersom att dom har hållt på mot våran familj. Så när de har chansen o sticka ifrån dom ifall dom har blivit stannade så gör dom de. Det finns några poliser han gillar eftersom dom inte gjort han nått eller hans polis. Och några han hatar. Min karaktär är också jävligt pickig. Tycker han inte om en person så säger han det. Vill han vara med nån så kommer han bokstavligen leta efter personen han vill vara med och sedan hitta han. Han byter kläder typ varje dag beroende på vilken dag det är. Hand dialekt brukar vara lite off också. Det är för att han ska vara som alla andra i stan. eller iallafall försöka.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer att bidra mer roliga rp senarion . Allt man gör är att man drar gun eller kniv o tillslut dör man. Inte roligt alls. Det är just dedär jag kommer att hjälpa till med. Kan även alla regler t.ex VDM, RDM, Powergaming, New life rule. Skulle själv säga att jag är ganska duktig på rp och jag följer reglerna och t.ex fear rpear.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För denna servern gillar jag verkligen. Vill även börja jobba som mekaniker eftersom det verkar väldigt kul att få jobba som det. Vill även tjäna lite exrta pengar och kunna ta lite mer plats på servern.

Hur hittade du Multistaden? Genom toplistor och fick även höra ifrån mina vänner att server var väldigt bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med min karaktär är att bli rik och skaffa mycket kontakter och vänner i staden. I framtiden kanske jag även ska börja jobba med något inom räddnings tjänsten som ambulans typ.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, multistaden är bäst :D

Senast ändrad:
+rep -rep välutvecklad karaktär. utvecka varför du ska bli whitelistad mer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka