Accepterad Nee d1dd1_33 | Medlem ansökning (Nat_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nee d1dd1_33

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dio

Vad är ditt discord namn? Nee d1dd1_33

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär vid namn Bosse Erlandsson han är född år 1996, Han föddes i Gävle i en väldigt svår situation. Redan vid 1-års ålder gick både pappa och mamma bort i en bilolycka så det slutade med att jag levde med min mormor som inte levde med min morfar. Hon var väldigt gammal så detta ledde till att jag fick mycket ansvar och fick ta hand om huset och ta hand om mig själv. Detta ledde till att när jag var ute så kom jag åt fel kompisar och jag blev kriminell. Jag höll på med en massa skit i flera år tills jag blev 16år. Jag blev aldrig tagen men efter allting jag hade gjort så bestämde jag mig för att sluta med det då det bara ledde till negativa aspekter. Så efter det började jag plugga och utbilda mig. Jag kom aldrig in och fortsatte med kriminaliteten. så nu hänger jag med mina kompisar som jag träffa på gatan och åker runt i bilar o chillar o lyssnar på musik. Jag Är väldigt glad av mig och när jag inte får som jag vill eller någon säger emot mig blir jag lätt aggresiv och arg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan utveckla servern Rp och dra in fler spelare i community.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För mig är detta vad RP igentligen hanslar om. Ett bra RP scenario handlar inte om vem som kommer vinnande ur ett eventuellt scenario utan om att det skall bli så bra som möjligt. Om det bästa är att min karaktär blir sjuten eller rånad t. ex så har jag inga problem med det. Allt handlar om att RP scenariot blir bra.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja. Metagaming är prata med andra folk i dc eller nåt när du spelar eller typ streamar och dom säger att du ska skjuta nån i huvet då har du bryttit mot metagaming och RDM.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har över 300 timmar på fivem och har haft egna serverar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Du kommer få din "väntar medlemskaps intervju" roll lite senare pga lite strul med systemet.

Rollen tilldelad (15:12)

Senast ändrad:
Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka