Accepterad Nedz | Ban överklagan [Tropical]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nedz

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
96
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073560543/

Ditt Hex-ID: steam:1100001425b87df

Vad är din discord tagg? Nedz#0001

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? Min ban var i 1 dag.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: Lär dig laga bilar. Går ut om 21 timmar 46 minuter. Placerad av San.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att San bannnade mig eftersom att han tyckte att jag inte hade en tillräckligt utvecklad rp när jag lagade. Det kan jag verkligen hålla med om men innan jag ens han laga färdigt bilen och skrivit alla /me så kom det någon som hoppade in och tog bilen som jag tror att San såg. Dock så fattar jag ändå varför jag blev bannad och efter denna bann så kommer jag att börja ha en mycket mer välutvecklad lagnings rp. Eftersom att jag jobbar på mekonomen så deltog jag på mekonomen mötet idag i dc:n precis efter jag blivit bannad. Då fick vi en massa tips på hur vi skulle kunna ha en mer utvecklad lagnings rp som jag tyckte lät riktigt bra!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var inte så mycket som hände exakt innan jag blev bannad utan jag mest åkte runt i groove street och kollade läget. Sedan när jag åkte ner mot rondellen blev jag smått vdm:ad och min bil gick sönder. Då var jag tvungen att laga.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker både att det var en felaktigt ban men ändå verkligen inte eftersom att jag hade kunnat utvecklat lagnings rp:n mycket mer även om en snubbe kom och tog min bil.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har varit mest när jag var ny på unive och helt enkelt ny för rp. De flesta är för "Lall". Jag har även vad jag vet två felaktiga bans. Den ena är för C-logg och den andra för Powergaming. Jag har även fått en ban när jag var helt ny på unive som jag tog en ambulans alltså ett "tjänstefordon" som jag inte visste om att man inte fick ta då eftersom att jag var ny på både unive och till rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det är enkelt vad jag hade kunnat gjort annorlunda. Jag hade helt enkelt bara utvecklat min lagnings rp till exempel rpa bättre på att jag tog delar från bakluckan, använt mig av olika emotes mm.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Jag har lärt mig att om jag ska kunna jobba kvar på Mekonomen eller över huvud taget ha en bra rp så måste jag utveckla lagnings rp:n.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka