Accepterad Nedz | Ban överklagan [BubbleGum]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nedz

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
96
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073560543/

Ditt Hex-ID: steam:1100001425b87df

Vad är din discord tagg? Nedz#6150

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Hur lång tid var din ban? Min ban varar i 5 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: xsaatj Anledning: Powergaming, oseriös RP Går ut om: 4 dagar 14 timmar 27 minuter Placerad av: BubbleGum

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde att banna mig eftersom att jag när vi blivit vdm:ade efter typ 100 gånger gick ut och lagade våran bil utan att påriktigt rpa på skador när våran bil tillslut gick sönder. Jag fattar att jag blev bannad men tycker dock att 5 dagar var lite överdrivet. De andra som jagade oss hade vdmat oss massor med gånger innan jag blev bannad. Varje gång skrev de i ooc att det var dsync vilket man tydligt kunde fatta att det inte var, eftersom att det hände gång efter gång.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi stog utanför morello och väntade på våran vän som nyss hade kraschat. Då så kom det några grabbar som började kaxa emot oss och då började vi kaxa tillbaka emot dem. Sedan när vi skulle köra iväg så jagade de oss med två olika bilar. Först blev vi jagade ner till piren vilket slutade med att vi blev vdm:ade och flög in i en vägg och våran bil gick sönder. När de klev ur bilen kunde vi se hur de höll vapen. Sedan tog dem bort vapen och började istället slå oss när vi också gick ut ur bilen för att laga. Sedan så tog de ut vapen en ytterligare gång och skrev miss i ooc. Vi rpade på att han tog ut vapnet eftersom att man ska rpa på miss. Då körde också en polisbil förbi som bara skulle kolla till läget. Då sa jag och min kompis som hade blivit jagade att de som jagade oss hade vapen på sig. Då skrev de i local ooc "Det var miss" ett flertal gånger. Jag och min kompis skrev då att man ska rpa på miss. Sedan när vi hade lagat färdigt våran bil så åkte vi därifrån eftersom att vi fattade att de var ute efter att göra något emot oss. Vi hann då alltså inte se vad polisen tog för åtgärder på dem som hade vapen på sig. När vi sedan hade åkt iväg en bit och trodde att de var borta så kom det helt random 4-5 bilar som fortsatte jaga oss. Vi körde bara iväg och sedan upp på motorvägen. När vi kom upp på motorvägen så gjorde jag en U-sväng och blev återigen vdm:ade så att vi flög av hela motorvägen. Som tur landade vi på hjulen och bilen gick inte sönder. Vi rpade på skaor en stund och sedan kom bilarna återigen och jagade oss. Jag körde riktigt bra och tillslut hade vi bara en bil efter oss. Vi kom upp till vinewood och körde runt på kringelikrok vägarna. Sedan när vi åkte ner för backen vid rodzinas gamla hus blev vi återigen vdm:ade och flög in i berget. Då skrev de "dsync" ett flertal gånger i local ooc. Det var då jag och min kompis inte rpade på skador eller speciellt jag inte rpade på skador tillräckligt mycket. Utan jag gick bara ut och lagade bilen. Det var absolut inte bra rp av mig! Jag var mest stressad och tänkte inte på att rpa på skador eftersom att vi hade fått vapen riktade emot oss och haft flera bilar efter oss et bra tag. Det var inte bra gjort utav mig utan istället hade vi kunnar rpa mycket lägnre på skador!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att det var en felaktig ban eftersom att jag gjorde fel. Dock tycker jag att det var en lite överdriven ban. Jag hade inte behövt bli bannad i 5 dagar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för lall men det var då jag inte kunde några regler och var icke medlem. Jag blev även bannad för att jag körde tjänstefordon då när jag var ny. En av mina senaste bans var en felaktig ban när de trodde att jag c-loggade men jag hade tillräckligt med bevis/klipps som kunde bevisa att jag inte c-loggade

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att rpa mycket bättre och längre på skador. Jag hade inte behövt gå ut och lagat bilen direkt när vi blev vdm:ade utan hade kunnat rpa mycket mer och bättre på skador. Som t.ex hade jag kunnar svimmat eller blivit medvetslös.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig mycket efter denna bann faktiskt. Jag ska från och med nu och framöver tänka på hur mycket jag rpar på skador och på vilket sätt jag rpar på dem. Det jag kommer göra annorlnda är att kanske till och med överdriva lite med skadorna när jag rpar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka