Nekad Nedz | Ban överklagan [Albzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nedz

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
96
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073560543/

Ditt Hex-ID: steam:1100001425b87df

Vad är din discord tagg? Nedz#6150

Vem var det som bannade dig? Albzz

Hur lång tid var din ban? Min ban var i 2 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: yryohf Anledning: powergaming Går ut om: 1 dagar 15 timmar 54 minuter Placerad av: Albzz

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror inte utan jag vet varför staffsen bannade mig. De bannade mig för att jag inte rpade på skador på det sättter som de tyckte. Jag rpade bra på skador och halvt skrek för att min karaktär hade så ont. Med det Albzz hade velat se är att jag skulle bli medvestlös.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände exakt jag blev bannad var att vi bara hade kört runt i min bil i ett väldigt bra tag. Vi körde runt i groove och det var lite skotttlossningar till och från. En av gångerna det var skottlossning så var det precis där vi körde omkring och då så var det även en polisbil som såg oss och misstänkte antagligen oss för att vi hade skjutit fast att vi bara kört omkring. När polisbilen körde efter oss körde vi bara ifrån och vi kom bort från honom. Men sedan när vi kom ner till groove igen så var polisbilen kvar men den hade kallat på förstärkning. Så direkt när vi körde till groove så hade vi massvis med polisbilar efter oss. Efter en stund när vi körde omkring så blev vi påkörda av en polisbil och på Albzz klipp kunde man se att vi flög. Det såg absolut inte ut så för mig med tyvärr hade jag inget klipp för att kunna bevisa det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det inte var en felaktig ban eftersom att på Albzz klipp kunde man se hur vi flög. Dock för mig hände det inte samma sak men det fanns inget jag kunde göra eftersom att jag inte hade något klipp.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare. Det var mest när jag var ny och inte kunde några regler till exempel då jag körde ettt tjänstefordon och jag har även blivit bannad för lall då. Jag har blivit bannad för c-logg en gång men jag hade tillräckligt med bevis/klipps för att kunna bevisa att jag buggades genom marken och att det inte var c-logg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda var helt enkelt att bli medvetslös.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att man halvt ska överdriva på skador oavsätt vad som händer för att det ska se så bra ut som möjligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Tycker det var väldigt låg rp nivå och tycker du ska lära dig något av detta och se det som något positivt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka