Nekad Nedz | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Nedz

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
96
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073560543/

Ditt Hex-ID: steam:1100001425b87df

Vad är din discord tagg? Nedz#4264

Vem var det som bannade dig? Swe_video

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-09 151757.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffen valde att banna mig i 3 dagar för att jag körde "olagligt" med en polisbil. Det jag gjorde var att jag körde ifrån folk som började skjuta emot mig och då är det klart att man blir stressad och försöker ta sig där ifrån så snabbt som möjligt. Men denna staffen verkade tycka att jag ska köra i kanske 30 kmh ifrån skottlossningen när jag kan köra snabbare och överleva. Sedan har staffen även skrivit att jag abusear bilar? Tydligen tycker han att jag abusear en polisbil som inte alls är nära en abuse bil. Swe_video skrev också från början att bannen var på grund av powergaming vilket är helt fel anledning att banna för. Sedan när jag skrev till honom vad powergaming egentligen är ändrade han och svarar inte längre i pm. Som staff tycker jag personligen att man ska kunna vad de olika reglerna betyder och banna för rätt anledning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad patrullerade jag och sedan var det en skottlossning och en bil som började skjuta emot oss och sedan åkte jag därifrån så snabbt som möjligt eftersom att jag skule bryta emot reglerna om jag hade hoppat ut och bara börjat skjuta tillbaka emot dem, men sedan blev jag bannad för att jag värnade om mitt liv och körde där ifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 100% en felaktig ban. Det var en felaktig ban för att jag inte gjorde ett fel alls. Om jag blir skjuten emot så är det klart att jag kör därifrån så snabbt som möjligt men då blev jag istället bannad för powergaming som han sedan ändrade till suntförnuft och tydligen abusear bilar. Bilar är ett plural men jag körde bara en bil och det var en polisbil som inte är en abusebil. Personligen tror jag att denna staff verkligen var sugen på att banna och satt och bannade för alla möjliga anledningar som inte är korrekta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare ett antal gånger. Flertal gånger för lall, någon gång för pwg och sedan även några felaktiga bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Från min sida fanns det inget jag hade kunnat göra annorlunda eftersom att jag inte gjorde något fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej inte direkt eftersom att detta är en felaktig anledning som en staff inte ska banna för.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Tillbaka