Accepterad Nedz | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nedz

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
96
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073560543/

Ditt Hex-ID: steam:1100001425b87df

Vad är din discord tagg? Nedz#0001

Vem var det som bannade dig? Baotian

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag skrev till honom ungefär "Kan du inte ditt jobb som staff"? Han verkade ta åt sig väldigt mycket istället för att försöka förbättra sig efter det jag sa till honom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var inte direkt någonting som hände innan jag blev bannad. Jag var in-game och skrev reports typ 3 gånger och sen så valde han att kicka mig pga att han tyckte jag spammade reports. Då tyckte jag att det hade varit bättre om han bara hade skrivit /me till mig att han inte ville att jag skulle skriva reports 3 gånger. Dessutom var det typ 12 en vardag och jag trodde ingen staff skulle svara ändå.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det inte var en felaktig ban men jag tycker att det var en väldigt onödig ban eftersom att jag va icke medlem då också.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har varit mest när jag var ny på unive och helt enkelt ny för rp. De flesta är för "Lall". Jag har även vad jag vet två felaktiga bans. Den ena är för C-logg och den andra för Powergaming. Jag har även fått en ban när jag var helt ny på unive som jag tog en ambulans alltså ett "tjänstefordon" som jag inte visste om att man inte fick ta då eftersom att jag var ny på både unive och till rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda var att inte skriva till Baotian som inte ens längre är staff.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag ska inte skriva så till staffs eftersom att de tar åt sig och bestämmer sig för att perma banna direkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, det förstår jag

Din ban överklagan har accepterats. Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka