Accepterad Nedz | Ban Överklagan [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nedz

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
96
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073560543/

Ditt Hex-ID: steam:1100001425b87df

Vad är din discord tagg? Nedz#4264

Vem var det som bannade dig? Hellsnow

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-10 133946.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anledningen till min ban var att jag, enligt serverns regler, anklagades för gäng provokation genom att köra runt i området vid gänghuset som tillhör el diablos-gänget. Jag vill härmed förklara mitt perspektiv och be om en översyn av banen. För att besvara er fråga om varför staff valde att banna mig, kan jag tänka mig att det fanns en uppfattning om att jag med avsikt utförde handlingar som skulle kunna provocera gänget. Jag erkänner att jag tidigare hade kört runt i samma område, men det var av ren nyfikenhet och inte med syftet att provocera någon. Det var först efter att jag blev bannad att jag insåg att mina handlingar kunde tolkas på det sättet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad, hade jag återvänt till gänghuset som el diablos ägde. Jag hade ingen avsikt att störa eller provocera gänget, utan jag var där för att utforska och interagera med gänget. Tyvärr missförstods mina handlingar, och jag blev bannad för gäng provokation.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vill betona att jag inte medvetet bröt mot serverns regler eller försökte provocera någon spelare eller gäng. Jag inser nu att mina handlingar kunde uppfattas som olämpliga, men jag kan försäkra er om att det inte var min avsikt. Det var en missförstånd, och jag beklagar om mina handlingar uppfattades på ett sätt som jag inte hade tänkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har varit mest när jag var ny på unive och helt enkelt ny för rp. De flesta är för "Lall". Jag har även vad jag vet två felaktiga bans. Den ena är för C-logg och den andra för Powergaming. Jag har även fått en ban när jag var helt ny på unive som jag tog en ambulans alltså ett "tjänstefordon" som jag inte visste om att man inte fick ta då eftersom att jag var ny på både unive och till rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade fått möjligheten att göra om situationen, skulle jag ha varit mer medveten om mina handlingar och deras potentiella konsekvenser. Jag skulle ha undvikit att köra runt i närheten av gänghuset och istället utforskat andra delar av spelvärlden som inte skulle kunna missförstås som gäng provokation.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Denna ban har lärt mig vikten av att vara mer medveten om mina handlingar och deras potentiella konsekvenser. Jag kommer att vara försiktigare och mer hänsynsfull när jag utforskar staden och samverkar med andra spelare för att undvika att hamna i en liknande situation igen. Jag är övertygad om att jag kan bidra positivt till Unive och följa serverns regler noggrant. Jag ber er vänligen att överväga min överklagan och om möjligt häva banen. Jag beklagar återigen för eventuella olägenheter och tar detta tillfälle att tacka er för att ni tar er tid att granska mitt ärende.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka