- Meddelanden
- 108
- Reaction score
- 96
Vad är ditt namn i verkligheten? Zenden
Ditt discordnamn: Nedz#4278
Ange ditt födelsedatum 21 Maj 2007
Varför ska just du bli staff? Just jag har valt att ansöka till att bli staff eftersom att jag vill vara med att bidra till servern tillsammans med andra staffs och medlemmar. Jag kommer att satsa helt på att vara staff och hjälpa till 100%. Jag vill bidra med att skapa ett större community och skapa en bättre/seriösare rp. Jag tycker även att det är kul att hjälpa andra personer och få saker lösta. T.ex när man kan få en /help eller /report så kommer jag alltid att finnas där och försöka hjälpa till på bästa sätt. Jag kommer alltid att vara trevlig när man t.ex tar supportärenden oavsett hur otrevlig den andra personen är. Jag och både andra jag känner brukar ofta tycka att det tar väldigt långt tid tills man blir indragen i support t.ex eller donation. I de läget kommer jag att vara väldigt hjälpsam framförallt om jag inte har någon annan uppgift att göra. Jag har inte så många bans, de flesta är ifrån när jag var ny på servern och inte visste hur man rpa:de.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Vanliga Skoldagar:
Måndag: 15:30 - 23:00 (Har träning)
Tisdag: 15:30 - 23:00
Onsdag: 14:30 - 23:00 (Har träning)
Torsdag: 15:30 - 23:00 (Har träning)
Fredag: 14:30 - Så länge jag orkar
Lördag: Så länge jag orkar (eventuellt match)
Söndag: Så länge jag orkar (eventuellt match)
På lov och studiedagar kan jag vara online nästan hur länge som helst förutom om jag t.ex ska ut med vänner.
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i ca 9 månader.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har inte varit staff tidigare men jag kan ett flertal kommandon och vet ungefär vad och hur man gör som staff. Jag tror inte att jag kommer att ha svårt att lära mig det jag inte redan kan inom staff-arbetet. /Kick (id) (anledning) - Sparkar ut en spelare från servern och skriver en anledning
/svban (id) - Du bannar en person i 1 timme
/Ban - (id/hex) (längd) (anledning) - Du bannar en person. skriver hur äge och en giltig anledning sedan skickar ut det i banbevis.
/Unban - (hex) (anledning) - Du unbannar en person som t.ex fått en godkänd banöverklagan.
/revive - Återpplever en person.
/dv (Radius) - Du tar bort en eller flera bilar beroende på vad du skriver in för radios sedan kommer de tillbaka efter restart.
/noclip - Du gör dig själv osynlig där du kan flyga runt och specca.
/spec (id) - Du kollar på en person från deras vinkel utan att de kan hitta ett id på dig.
/Freeze (id) - Du fyser en spelare så att de inte kan röra sig.
/Unfreez (id) - Du unfreezar en freezed spelare.
/Goto (id) - Du går till en spelare.
/bring (id) - Du hämtar en spelar till dig.
/Tpm - Du teleporterar dig till din waypoint.
/Toggleid - Du gör så att du kan se en individs id
/Togglename - Du gör så att du kan se en spelares stem namn och id
/Who - (id) - DU kollar upop en spelares roller
/setjob - (id) (jobbnamn) (rank)
/announce - Du skrieer ut ett medlenade
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.
Ditt discordnamn: Nedz#4278
Ange ditt födelsedatum 21 Maj 2007
Varför ska just du bli staff? Just jag har valt att ansöka till att bli staff eftersom att jag vill vara med att bidra till servern tillsammans med andra staffs och medlemmar. Jag kommer att satsa helt på att vara staff och hjälpa till 100%. Jag vill bidra med att skapa ett större community och skapa en bättre/seriösare rp. Jag tycker även att det är kul att hjälpa andra personer och få saker lösta. T.ex när man kan få en /help eller /report så kommer jag alltid att finnas där och försöka hjälpa till på bästa sätt. Jag kommer alltid att vara trevlig när man t.ex tar supportärenden oavsett hur otrevlig den andra personen är. Jag och både andra jag känner brukar ofta tycka att det tar väldigt långt tid tills man blir indragen i support t.ex eller donation. I de läget kommer jag att vara väldigt hjälpsam framförallt om jag inte har någon annan uppgift att göra. Jag har inte så många bans, de flesta är ifrån när jag var ny på servern och inte visste hur man rpa:de.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Vanliga Skoldagar:
Måndag: 15:30 - 23:00 (Har träning)
Tisdag: 15:30 - 23:00
Onsdag: 14:30 - 23:00 (Har träning)
Torsdag: 15:30 - 23:00 (Har träning)
Fredag: 14:30 - Så länge jag orkar
Lördag: Så länge jag orkar (eventuellt match)
Söndag: Så länge jag orkar (eventuellt match)
På lov och studiedagar kan jag vara online nästan hur länge som helst förutom om jag t.ex ska ut med vänner.
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i ca 9 månader.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har inte varit staff tidigare men jag kan ett flertal kommandon och vet ungefär vad och hur man gör som staff. Jag tror inte att jag kommer att ha svårt att lära mig det jag inte redan kan inom staff-arbetet. /Kick (id) (anledning) - Sparkar ut en spelare från servern och skriver en anledning
/svban (id) - Du bannar en person i 1 timme
/Ban - (id/hex) (längd) (anledning) - Du bannar en person. skriver hur äge och en giltig anledning sedan skickar ut det i banbevis.
/Unban - (hex) (anledning) - Du unbannar en person som t.ex fått en godkänd banöverklagan.
/revive - Återpplever en person.
/dv (Radius) - Du tar bort en eller flera bilar beroende på vad du skriver in för radios sedan kommer de tillbaka efter restart.
/noclip - Du gör dig själv osynlig där du kan flyga runt och specca.
/spec (id) - Du kollar på en person från deras vinkel utan att de kan hitta ett id på dig.
/Freeze (id) - Du fyser en spelare så att de inte kan röra sig.
/Unfreez (id) - Du unfreezar en freezed spelare.
/Goto (id) - Du går till en spelare.
/bring (id) - Du hämtar en spelar till dig.
/Tpm - Du teleporterar dig till din waypoint.
/Toggleid - Du gör så att du kan se en individs id
/Togglename - Du gör så att du kan se en spelares stem namn och id
/Who - (id) - DU kollar upop en spelares roller
/setjob - (id) (jobbnamn) (rank)
/announce - Du skrieer ut ett medlenade
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.