Accepterad Nedde03 | Ban överklagan[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nedde03

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198308985521/

Ditt Hex-ID: steam:110000114c90ab1

Vad är din discord tagg? NEDDE#1041

Vem var det som bannade dig? Network19

Hur lång tid var din ban? 24h

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte RPade *skadad*

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom in precis i servern och hämtade ut min bil och skulle precis ut från parkeringen och så kommer någon fullt fart och krockar i mig och sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det enda felet jag gjorde var att jag inte lekte som jag var skadad direkt men jag tänkte på det och skulle typ säga att jag slog i huvudet eller något men han inte för blev insta bannad. Tycker man blir bannad lite för snabbt innan man kan ändra på sin RP.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. förra gången jag blev bannad så gjorde jag inget emot reglerna polisen var efter mig och jag krashade och han inte säga ett ord till polisen innan jag blev bannad därför tycker jag det är lite överdrivet när man blir insta bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som jag sa jag hade lekt skadad men han inte för blev insta bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att Rpa mer skadad inom kollisioner.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka