Nekad neddan | Ban Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neddan

Icke Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073560543/

Ditt Hex-ID: steam:1100001425b87df

Vad är din discord tagg? 11neddan

Vem var det som bannade dig? Min broder jakoob10

Bild på banmeddelande: unive ban.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet mycket väl varför staff och framförallt Jakoob valde att banna mig. Jag gjorde något extremt dumt och oacceptabelt, något som jag själv inte ens kan förklara varför jag gjorde i stunden. Det var hundra procent mitt eget fel, och jag tar fullt ansvar för det. Jakoob gjorde helt rätt som bannade mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan banet var jag i gänghuset och chillade. En vän höll på att reta mig och försökte skjuta mig men missade. Jag blev irriterad och lät känslorna ta över helt, vilket ledde till att jag gjorde något väldigt omoget och idiotiskt. Jag aktiverade en modmeny och gick in i noclip, och började skjuta honom tillbaka. Jag vet själv hur sjukt dumt och onödigt detta var. Det var helt oacceptabelt beteende från min sida och inget annat än en reaktion av ren frustration. Jag ångrar det djupt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja. Det var en helt korrekt ban. Jag begick ett av de grövsta regelbrotten man kan göra. Det finns inga ursäkter för det jag gjorde och jag förstår fullt varför jag blev bannad.

Jag vill ändå lyfta fram att mina två senaste bans innan detta var felaktiga – en för VDM som visade sig vara desync och en annan som jag tyvärr inte minns detaljerna kring. Förutom dessa var jag helt felfri sedan min comeback till servern och mitt mål är att fortsätta vara helt regelrätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har några gamla banns från långt tillbaka när jag var ny och inte lika erfaren i RP. De två senaste (innan denna) var som sagt felaktiga. Men detta senaste banet är helt på mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde aldrig ha använt noclip eller modmeny överhuvudtaget. Jag borde ha loggat av, tagit en paus eller bara ignorerat situationen istället för att låta irritationen styra mitt beteende.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har varit bannad i över ett år nu, och den tiden har verkligen fått mig att tänka. Jag har mognat enormt sedan dess och förstått konsekvenserna av mina handlingar.

Jag inser hur mycket jag saknar att spela på servern och hur mycket roligt jag hade där. Jag vill inget hellre än att komma tillbaka – denna gång som en bättre, lugnare och mer ansvarstagande spelare. Jag planerar även att supporta servern genom att spendera pengar på den, eftersom jag vill bidra positivt till communityt istället för att förstöra det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag. Avslutningsvis vill jag bara säga att jag är verkligen ledsen för mitt beteende och hoppas innerligt att jag kan få en sista chans att visa att jag kan bättre. Jag ångrar allt jag gjorde och vill inget annat än att få återvända och spela på ett korrekt och moget sätt.

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka